Fler.cz

Ahojte, stále jsem bez foťáku, takže musím volit nějaká jiná témata. Předpokládám, že většina z vás fler.cz zná. Pro ty, kdo ne, je to internetový obchod s DIY věcmi od šperků, a těch je tam převaha, přes oblečení až po různé kulinářské záležitosti jako zavařeniny, dorty atd. Fler jsem objevila úplně náhodu asi před dvěma lety a vloni jsem tam utratila docela nehorázné peníze. V příštím postu už snad budu moct vyfotit za co. Každopdáně velkým plus je, že co si tam koupíte, bude zaručeně originální, pokud ovšem výrobce nevyrábí ve velkém. S prodejci alias výrobci se dá docela slušně komunikovat v rámci portálu a můžete si tak nechat zboží upravit přesně podle svého gusta. Ceny bývají pravda trochu vyšší, ale jinak myslím, že radost z balíčku a jeho obsahu je bohatou kompenzací :) Nedávno mě zaujala slečna, která vyrábí krásné krásné čelenky. (to krásné je tam dvakrát záměrne :) ) Její nick na fleru je Samodiva a její bezkonkurenční zdobítka na hlavu najdete na http://www.fler.cz/samodiva . Inzerují tam ale také, a tím se opravdu nechci nikoho dotknout, i ti méně šťastní, kterým moc nedochází, že jejich zboží není zrovna vkusné, leda tak pro takové ty "přírodnější" ženy, co chodí neustále v batice a s dredy na hlavě. Myslím, že už to  docela trefně komentovala i slečna na modnipeklo.cz. A co vy? Navštěvujete fler? Už jste si tam něco koupili?

Hi everyone, this post is about the czech DIY online shop called fler.cz. There are a lot of things from handmade jewellery, clothes to food. You can be sure that most of what is for sale there is original. Mostly there are sellers from the Czech Republic and I don´t really know if they send goods abroad. You can communicate with them quite well via the web so that you can have your orders altered according to your wishes. Most recently I have been impressed with the user of fler nicknamed Samodiva. She makes beautiful headbands. The address is http://www.fler.cz/samodiva. There are also some users, and I don´t really mean to hurt anyone, who don´t really understnd the word "stylish" so they make stuff that are good only for the women with dreadlocks on their heads wearing tie-dyed clothes all year long. Let´s be honest who wants to wear something like this ( look down )? I think that it was mentioned on modnipeklo.cz too. So take a look if you´re interested.


Čelenky od Samodivy / Samodiva´s headbands
Ukázka ne příliš vydařených lacláčů / Here´s the not so very stylish peice

Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. ahoj, dekuju Ti za inspiraci, hned jdu objednavat celenku z pavich per:)

    na druhou stranu nevim, proc kritizujes nekoho, kdo zrovna neni podle Tveho vkusu, protoze ta pani, kterou jsi uvedla, ma napriklad moc pekne sperky..navic, ruku na srdce, sama nic nevyrabis a neprodavas, takze mi to prijde trochu hloupe..

    jinak mas zatim celkem dobre se vyvijejici se blog, preji Ti hodne stesti:) Eliška M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za názor a jsem ráda, že jsem inspirovala. Jenom bych chtěla dodat, že o ŠPERCÍCH téhle konkrétní osoby tady nebyla řeč. Chtěla jsem své tvrzení poze doložit na těchto konkrétních kalhotách na obrázku, to je vše. Popisek pod fotkou změním, aby to nebylo zavádějící.

    OdpovědětVymazat
  3. Fler znám a něco tam vypadá úžasně a obdivuju lidi, ktřeí umí něco takového vytvřit, já jsem na tohle absolutní antitalent :D, a něco zas pro mně nevypadá vůbec dobře..například tuhle jsem projížděla nabídku pánských kravat, většina jich oprvadu není moc povedená...

    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  4. fler poznám už dlhšie, ale zatiaľ som si odtiaľ nič neobjednávala, maximálne som sa inšpirovala na vlastné vyrábanie, myslím si ale, že je to dosť dobrá stránka a každý si tam nájde niečo podľa svojho gusta..
    inak Ď. za koment ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Really cute headbands! Excellent accessory!

    www.plentyforpennies.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, tím určitě fler je :)
    Thanks for the comment :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na fleru se najdou jak dobré, tak špatné kousky. Neexistuje dobrá a špatná stránka.
    Našla jsem tam třeba jednu uživatelku a ta vyrábí úžasné prsteny a náušnice. Bohužel jsem zapomněla jméno, ale ty prstýnky jsou opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images