Kde jsem se courala...

Ahojte,

čas utíká jako voda. Kromě toho to nechutný počasí, co nás provázelo celý jaro mi teda na kreativitě nepřidalo.
A tak mi dovolte vás trochu seznámit s tím, co jsem dělala od března doteď.

Naše cesta do Ameriky v roce 2017 mi dala tolik, co jiná cesta, kterou jsem až do té doby podnikla. A tak mě to cestování chytlo, že jsem zatoužila po Asii. S manželem (ježíš furt je divný, když to řeknu) jsme na konci března vyrazili na takovou "jakože svatební" cestu na Bali. A co vám budu povídat, Bali je nádherný ostrov a pravý ráj na zemi. Hodně jsme po ostrově cestovali, tak jsme navštívili spoustu míst a bylo to úžasné. Bali mě naučilo vážit si toho, co mám, pokoře k jiné kultuře a hlavně takový nějaký vnitřní soulad mě samé se sebou.
Pokud by vás zajímal samostatný článek o Bali, dejte mi vědět do komentářů.





V květnu jsem vyrazila s kamarádkou do Londýna. Tam jsme pobyly pár dní u kamaráda. Moc si společně rozumíme a tak pro nás nebyl problém si vymyslet klidně i na koleni nějaký program a královsky se u toho bavit a užívat si každou minutu. Řekla bych, že tentokrát to byl takový "parkový" výlet, protože jsme se pořád courali někde po zeleni. A protože bylo v Londýně (narozdíl od ČR) nádherné počasí, bylo to víc než příjemné a maximálně odpočinkové. Děkuju vám, vy dva! S váma je radost být sama sebou.









Začátek června pak patřil cestě do Krakowa. Vím, že si asi říkáte: "Jeda, Polsko, co tam?!" Ale on Krakow je moc krásné město s bohatou historií, milionem kaváren (jedna hezčí a příjemnější než druhá) a neskutečnou atmosférou. Kromě toho jsem měla s sebou moje milované kamarádky z práce a chtěla bych jim tímto moc poděkovat. Jste prostě nej, baby!!!











Chtěla bych vám slíbit, že budu přispívat, jak to půjde... Tak snad mi to nadšení chvíli vydrží i přesto, že vím, že blogy už nejsou tak oblíbená platforma díky velké převaze Youtube, ale já asi nemám koule na to natáčet videa, tak snad se i přesto budete vracet sem a nebo na můj Instagram.

Mějte se krásně a moc se těším u dalšího příspěvku,

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Krakow je skvělé místo, kdysi jsem tam byla se školou a ráda bych se tam podívala znova. Za mě rozhodně stojí za vidění.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images