Shoe trouble

 Asi před měsícem jsem si koupila nové sandálky "gladiatorky" s tím, že ty co mám už druhou sezonu se tak trochu rozpadají. Cena byla víc než příznivá, byly to poslední v mojí velikosti, hezky mi seděly, tak jsem po nich okamžitě sáhla. S obrovským nadšením jsem je hned obula a nosila do města a všude možně tři dny po sobě, abych je rozchodila. Další den jsem na ně dostala alergickou reakci, přesněji na materiál na vnitřní straně. V žádném případě jsem se tím ale nenechala odradit, protože takhle padnoucí boty by byla fakt škoda dát pryč a na radu kamarádky je odnesla do opravny na podšití. Celá oprava mě bohužel stála dvakrát víc než co jsem zaplatila, tak doufám, že už bude vše vpořádku. Co vy? Máte nějaké zkušenosti s opravou bot? Stalo se vám někdy něco podobného? Zatím ahoj :)

About a month ago I bought new sandals so called "gladiators", because the old ones are slowly falling apart so it was "just in case" thing. The price was very low, they were the last my size and fitted me well so I took them of course. I was wearing them for three days, you know the feeling when you have something new, don´t you? The day after I got an allergic reaction. It was the material I guess. Well I didn´t want to give it up so I took them to the repair shop to have them lined. The whole reparation cost more than the shoes themselves so it´d better be OK now. What about you? Any shoe trouble? See ya. :)


No nebyla by škoda je vyhodit nebo prodat? / Wouldn´t it be a shame to sell or to get rid of them?

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Merci pour la visite à mon blog! :) Ouiii tu as raison, les vêtements vintage sont les meilleurs dans le placard! Je parle français un peu aussi alors si tu veux améliorer, n'hésite pas à m'envoyer un petit message!

    j'aime bien tes sandales :)
    à bientôt!

    OdpovědětVymazat
  2. Merci, je vais t´ecris. A bientot ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for your comment!! It was really nice! I like your sandals! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné botky, ale hlvně pokud budou po podšití dobře sloužit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem je zkoušela a snad zatím v pohodě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images