Pancake party

Jedna kamarádka už delší dobu plánovala, že uspořádá palačinkovou party spojenou s takovým menším třídním srazem gymplu a dneska se konečně zadařilo. Palačinky byly vynikající a společnost taky příjemná. Za vše mluví i fakt, že jsem tam strávila celé dnešní odpoledne až do půl deváté. Venku to ale stejně pořád vypadalo na září než na půlku srpna, tak jsem volila džíny, triko a svetřík plus jednu z mých šál. :) Ke slovu dneska přišla taky žehlička na vlasy. Mám od přírody vlnité vlasy jak jste si už určitě všimli, tak jednou za nějakou dobu beru žehličku a trochu měním účes. A co vy? Jak se vám líbí to "letní počasí"? A jak se stavíte k žehlení vlasů?
PS: Omlouvám se za to ne příliš pěkné prostředí naší kuchyně, fotili jsme docela ve spěchu.

A friend of mine had been planning to set up a pancake party for a while and today was finally the day. It was also meant to be a reunion of a few ex classmates from the grammar school I went to. Pancakes were delicious and the company was fun. The fact I had spent there the whole afternoon since three o´clock till half past eight speaks for itself. Outside it was more fall than a half of August so I wore jeans, tee and a cardigan plus one of my lovely scarves :) I also used the hair iron today. I have naturally wavy hair, I´m sure you´ve already noticed that, so I like to change it from time to time. What about you? Do you like "the summer weather"? What´s your opinion on hair straightening?
PS: I´m sorry about the surrounding on the pictures, we took them in a hurry in our kitchen.




tričko / tee Kasha
svetr / cardigan HM
džíny / jeans Anne Christine
šála / scarf Camaieu
balerinky / shoes Street
čelenka / headband New Yorker

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Máš parádní tričko! :) Jinak k tvému dotazu - ano, jsem přírodní zrzka, akorát zhruba od půlky délky vlasů mám ještě zbytky melírů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, je takové hravé ;) A na tu zrz barvu jsem se ptala proto, že je nás málo a jsem vždycky ráda, když potkám nějakou další zrzku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images