Začátek

 Ahojte, v posledních dnech procházím nerůznější módní blogy a ráda bych se připojila k ostatním bloggerkám, co se snaží trochu rozrazit módní šeď, aspoň, co se českých ulic týče. Nevím, jestli módě na tolik rozumím a jestli se dovedu v originalitě těm nejlepším aspoň přiblížit, ale ráda bych se pokusila. :)
Jinak něco o mně. Jmenuju se Eva, je mi 23 let a pocházím z malého města poblíž Brna. Letos jsem vystudovala bakaláře obor Sdružená uměnovědná studia na fildě v Brně. Móda je pro mě něco jako umění, jednak High fashion a v denním životě je to umění dát ostatním najevo naši osobnost prostřednictvím oblečení a doplňků. Mám ráda umění, cestování, hostorii, knížky, nakupování a muziku. Bez mp3 přehrávače nemůžu z domu.

Hi everyone, I have been going through various fashion blogs these days and I´d like to be one of those fashion bloggers who try to bring some color to the grey of the fashion, I mean the grey of the czech streets. I really don´t know if I understand the fashion completely to reach the level of the best bloggers, but I´d really like to try. :)
I should tell you something about me anyway. My name is Eva, I´m 23 years old and I come from a small town near Brno. This year I finished my bachelor study, subject Arts at the Faculty of Arts in Brno. Fashion is surely kind of an art itself. First obviously the high fashion and second the art of telling the world who we are with its help. I like art, travelling, reading books, history, shopping and music. I can´t go anywhere without my mp3 player.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images