Fashion?!

Asi by se hodilo napsat, jaký styl mám ráda a jak nakupuju. Líbí se mi směsice sportovního a elegantního, tak nejlíp podle nálady a podle toho, kam jdu. Na nákupy jsem chodila v poslední době trochu víc než dřív, ale teď už musím bohužel brzdit. Přece jen peníze jsou třeba taky na něco jiného než jen na oblečení. Mám pár kousků ze sekáče, jinak se nedá říct, že bych měla nejoblíbenější obchod. Snad leda HM. :) Snažím se s cenou držet v rozumném rozmezí, jen sem tam si dovolím koupit něco trochu dražšího, jak mi to moje úspory dovolí. A co vy? Máte oblíbené obchody nebo značky? Na konci přikládám některé svoje kreace z minulých let a prosím nesmějte se :)

It would probably good to write something about the style I like. I prefer sport slash elegant clothes. It depends on my mood and the occasion. I´ve been shopping a little more than I did, but I have to stop now because I need the money for some other stuff not only to buy the clothes. I have a few pieces from the second hand, I can´t really say I would have a favourite shop. HM maybe :). I don´t really buy crazy expensive things, I try to get nice things for a sensible price only sometimes depending on my savings I buy something a little more expensive. What about you? Do you have favourite shops or brands? At the end there are some of my outfits from the holidays from the past years. Please don´t laugh :)

Posezení v koktejlbaru. 2010 / Cocktail bar session 2010

Bílé triko / Tee HM
Šedé tílko / Grey tank top HM
Šedé džíny / Grey jeans Anne Christine
Korále / Necklace CaA

Z jižní Francie / From the Southern France

Plavky / Bikini Litex
Klobouček / Hat CaA
Šála / Scarf Camaieu

Chorvatsko 2009 / Croatia 2009

Bílé tílko / White tank top HM
Červená sukně / Red skirt CaA
Sandálky / Sandals Street
Korále / Necklace Euro Shop


Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images