New In

Ahojte, dneska jsem se rozhodla zlomit svůj dlouholetý strach ze zubní ordinace a statečně jsem se vypravila do města. Opravu zoubků jsem nějak přestála, ale ujel mi autobus, takže co s hodinou ve městě? Řekla jsem si, že se projdu po Masaryčce a podívám se co v obchodech. No nákup na sebe nenechal dlouho čekat. Už na jaře se mi v Terranově líbily jedny maxišaty. Tak jsem si je ozkoušela a navíc k mému příjemnému překvapení byly skoro o polovičku levnější. Takže tenhle nákup byl jasný. Už se těším až v nich někam vyrazím. A co vy říkáte na maxišaty? Líbí se vám tenhle letní trend?

Hey everyone, not long ago I decided to break through my fear of the dentists and today bravely have gone to one to the city ( meaning Brno of course ). I somehow managed to survive the teeth filling, but I missed the bus. So what to do with the spare hour? Walk on Masarykova street was an obvious choice, there are a lot of shops. In Spring I liked a maxidress in Terranova. It was still there so I tried it on. To my pleasant surprise it was also in summer sale. This buy was absolutely inevitable :D. I´m looking forward to wearing it somewhere. What´s your opinion on maxidresses? Do you like them?


Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images