Levisky z Freshlabels

Ahojte,

konečně jsem si pořídila svoje vlastní džíny značky Levi´s. Kdo nemáte potuchy o co se jedná, je to nejstarší značka džínů na světě a dodnes se pyšní vysokou kvalitou materiálu.
Pokud to ještě nevíte, snažím se zmenšit si šatník a nechat si v něm pouze věci, které budou kvalitní, nadčasové a budou se mi líbit i třeba za 10 let a tenhle nákup je taková první vlaštovka. Jedná se o model 710 super skinny. Džíny jsou celkem klasického střihu. Nejsou high waisted. Skinny střih se mi pořád líbí nejvíc, nemůžu si pomoct. Cítím se v nich prostě nejlíp.
Materiálově jsou 62% bavlna, 21% viskóza, 15% polyester a 2% elastan. Na těle jsou strašně příjemné a nikde mě netlačí. Pokud byste o ně měli zájem nebo chtěli vidět, jak vypadají oblečené, najdete je TADY. 


Koupila jsem je na e-shopu Freshlabels. Tady bych chtěla jen podotknout, že tenhle post není nijak sponzorovaný. Protože se poslední dobou hodně zabývám myšlenkou udržitelné módy a obchodů, které dbají na kvalitu materiálů a životní prostředí, padla moje volba právě na ně.

Na svém webu prodávají jak známější značky, tak kousky lokálních tvůrců. Najdete tam zkrátka takovou směsku jako na Zootu akorát mnohem méně komerční a opravdu originální. Moc mile mě překvapilo i balení. Pytel, ve kterém nákup přišel je z recyklovaného plastu.


A vevnitř byla kromě zboží faktura v pěkném papírovém obalu s poděkováním a samolepkou. Mám takový pocit, že to nebyl můj poslední nákup a že se na Freshlabels budu i nadále vracet, pokud budu zase něco kvalitního potřebovat.



A co vy a udržitelná móda a tyhle nezávislé obchůdky? Fandíte jim? Vyzkoušeli jste, nebo chcete vyzkoušet? Moc by mě zajímal váš názor.

Mějte se krásně,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Myšlenka udržitelné módy je super! Taky radši investuju do kvalitnějších kousků. Btw, na tom logu je úžasný, že Levi testoval kvalitu natažením fakt mězi dvěma koníkama, jak je tam zobrazený. :) měla jsem Levisky před pár lety, ale hodně jsem z nich zhubla, tak mě trochu mrzí, že už je asi nevyužiju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej, děkuji za milý komentář a taky za kus historie. To jsem vůbec nevěděla. :)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images