Pinterest outfits


Hi everyone,

during the time when we had to follow all government restrictions and it wasn´t really possible to go anywhere I used Pinterest a lot. If you don´t know it (which I am sure most of you do), Pinterest is a great tool to find inspiration. You must give it a look and create your own account there if you haven´t already. As I was browsing through my boards there I got an idea to try and recreate combinations from the pictures I saved using items I already own. They are mostly transitional outfits from spring to summer and this is how it turned out. I am not going to say too much about each one. There will just be short description about how long I have had each piece I used.

---

Ahoj všem,

v době, kdy jsme ještě museli dodržovat všechny vládní nařízení a nedalo se nikam moc vyrazit bez roušky, mě napadlo mrknout na Pinterest. Pinterest je skvělá věc k hledání inspirace a jestli ho ještě neznáte (což u většiny z vás nepředpokládám), určitě si na něm založte účet. Jak jsem si tak projížděla svoje nástěnky, napadlo mě si zkusit vytvořit kombinace, které jsem tam našla s kousky, které už doma mám. Zaměřila jsem se hlavně na takové přechodové kombinace mezi jarem a létem a tady je výsledek.
Asi nebudu psát moc dlouhé popisky k jednotlivým obrázkům, asi jen popíšu, jak dlouho už mám jednotlivé věci ve skříni.


shirt - 6 years old / halenka 6 let
navy trousers - 1 year old / tmavomodré kalhoty - loňský nákup
ballet flats - this year´s purchase / balerínky - letošní nákup


jacket - second hand -last year / bunda - ze sekáče - loňský nákup
t-shirt - last year - replacement / tričko - loňský nákup - náhrada
Levi´s jeans - last year - replacement / Levisky - loňský nákup - náhrada
sneakers - last year - replacement / tenisky - loňský nákup - náhrada


denim jacket  - 6 years old / džínová bunda - 6 let
t-shirt  - last year - replacement / tričko - loňský nákup - náhrada
black trousers - 8 years old / černé kalhoty - 8 let
sneakers - last year - replacement / tenisky - loňský nákup - náhrada
scarf - 3 years old / šátek - 3 roky


dress  - this year / šaty - letošní
sneakers  - last year - replacement / tenisky - loňský nákup - náhrada
handbag - last year / kabelka - loňský nákup

I enjoyed putting this post together as it opened a new perspective including hair and accessories because I am a firm outfit repeater and I have a tendency to use the same things over and over.
Which combination is your favorite? Do you use Pinterest for inspiration? In case you are interested in my account, you can find me there as evahalkova
I will be grateful if you let me know in comments.

---

Dávat dohromady tenhle příspěvek mě hodně bavilo obzvlášť proto, že jsem si vyzkoušela vytvářet zase něco nového včetně účesů a doplňků. Jakožto milovník jednoduchých kombinací mám totiž leckdy hodně tendenci sahat po tom, co mám vyzkoušené a co mě nikdy nezklame.
A která kombinace se líbí vám? Používáte Pinterest pro inspiraci k čemukoliv? Pokud by vás zajímal můj účet, najdete mě tam jako evahalkova
Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích.

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. Paráda :) obzvlášť outfit č. 3 a 4 se mi velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Niky ;) A děkuju za další návštěvu, moc mě potěšila.

      Vymazat
  2. Krásné outfity, přesně tohle je můj styl! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, to je krásné, jsem moc ráda, že jsem se ti strefila do vkusu.

      Vymazat
  3. Ježiš, to je super! Moc se to povedlo. :)) Já se obávám, že bych ze svého šatníku takové kopie udělat nezvládla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys to zmákla, Míši. Je potřeba hledat na Pinterestu kombinace, na které už doma věci máš a pak už je to hračka!

      Vymazat
  4. Inspirace není nikdy dost, skvělé kombinace! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images