How to style a camel coat

Hello everyone,

we just flinched and it´s almost Christmas. Temperatures outside have started to drop and it´s time for coats again. I can´t imagine my wardrobe without a camel one and in this blog post I am going to try and persuade you that camel coat is a staple that everybody needs in their wardrobe.
I would just like to add that I didn´t buy anything new for this post specially. I have already had everything you will see. The coat itself is five years old.

---

Zdravím vás,

ani jsme se neohlédli a už jsou tu zase skoro Vánoce. Venkovní teploty pomalu klesají a přišel zase čas kabátů. Já si neumím představit svůj šatník bez toho béžového a o tom, že je to naprosto univerzální kousek, který nesmí chybět v žádném šatníku, bych vás dneska ráda přesvědčila.
Ráda bych ještě dodala, že k přípravě tohoto postu jsem si nekoupila nic nového. Všechny kousky a doplňky jsem už měla. Samotný kabát mám v šatníku už 5 let.

All black

Absolute classic, right? I believe no more words are necessary. I just played with accessories to break it up a bit so it´s not so boring.

---

Klasika se vším všudy, nemyslíte? Víc asi není potřeba dodávat... A aby to nebyla taková nuda, jen jsem si pohrála s doplňky.


Skirts and dresses

This coat length is also perfect with skirts and dresses, don´t you think? I woud just avoid midi length. My personal favorite is the chambray dress. It creates a beautiful contrast with all the beige and brown.

---

Šaty a sukně

Tahle délka kabátu je k šatům a sukním jak stvořená, nemyslíte? Jen bych se asi vyhnula midi délce. Můj osobní favorit jsou "džínové" šaty. Tvoří společně s béžovou a hnědými doplňky krásný kontrast.


With a little bit of color

If you aren´t as crazy about neutral colors as I am, you can always break it up with a colorful or patterned item like I tried here with the floral bomber sweatshirt.

---

S trochou barev

A když nejste fandové neutrálních barev tak jako já, můžete nahodit barevné nebo vzorované tričko, svetr nebo mikinu.


With light wash denim

I guess you have already noticed that blue and camel is a perfect match with blue colors. Light wash denim and camel coat will look great even if you wear it with a plain grey hoodie.

---

Se světlými džínami

Ke světlým džínům můžete vzít prostě cokoliv a vždycky to bude vypadat efektně i když to bude je obyčejná šedá mikina s kapucí.


So this is it, multiple ways how to style a camel coat. Which one is your favorite? Do you have a camel coat yourself? If so, how do you like to style it? If you have any tips, let me know in the comment section.

---

Tak to je ode mě všecko. Která kombinace se vám líbí nejvíc? Vlastníte taky béžový kabát? Pokud ano, jak ho rády nosíte? Budu moc ráda, když mi napíšete svoje tipy do komentářů.

Mějte se krásně a užívejte předvánoční, byť trochu omezený, čas.

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Přestože jsem fanda spíše elegantnějšího oblékání, tady mě zaujala nejvíc kombinace s šedou mikinou. Asi by mě asi samotnou nenapadlo to takto nakombinovat, ale vypadá to super! :)

    Já mám taky svůj oblíbený béžový kabát už spoustu let a ráda ho kombinuju s velkou barevnou šálou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míši, děkuji. Taky by mě to dřív nenapadlo. Sbírám hodně inspiraci na Pinterestu a u svoji oblíbené youtuberky z Dánska.

      Vymazat
  2. Kabát jsi moc hezky zkombinovala a popravdě bych ani nevěděla, jakou variantu zvolit - všechny jsou skvělé! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Pavli. Jsem moc ráda, že se příspěvek líbí a snad i trochu inspiroval. 😉

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images