Novinky, blbinky, pitominky

Ahojte,

 po týdenní odmlce jsem zase zpátky. Je toho zkrátka moc. Práce a plánování Bazárku brněnských blogerek mě plně zaměstnává. Na nějakou tu čumendu po obchodech ale čas zbyde vždycky, co si budeme povídat, takže je tu po strašně strašně dlouhé době new in příspěvek. Vy, co sledujete blog na facebooku víte, že jsem v H&M pásla po jednoduché kolové černé sukni a že už to pomalu vypadalo, že na můj dosud tak oblíbený obchod zanevřu. Ve čtvrtek se mi ale ta krutá smůla podařila zlomit.
 Pro milovníky H&M mám navíc ještě jednu dobrou zprávu. Spouštějí letos v Česku nákupy online a jako předskokana nabízejí novinky zasílané e-mailem. Kdo se nyní přihlásí, dostane jednorázovou slevu 25% na vybraný kus oblečení. A to jsem zkrátka nemohla nechat jen tak. Přece jen ve mně asi kus toho správného Čecha lačnícího po slevách bude, i když to jinak bytostně nesnáším. Tak začneme pěkně po pořádku.

Po sukni jsem pásla už nějakou tu chvíli, jak jsem už předeslala, a tak jsem hned po příchodu do obchodu zamířila na místo, kde jsem věděla, že budou. A taky, že byly. A heureka! Taky se vám stává, že si jdete něco koupit a při hledání narazíte na něco ještě lepšího? Tak tohle byl přesně ten případ. Sukýnka je fajn i na zimu, protože je z festovnějšího materiálu a díky tomu i pěkně drží tvar. A zmínila jsem se, že tam byla jediná v mé velikosti?!


Jak jsem tak prolízala horní patro H&M na České, cvrnklo mě do nosu tohle sako. Je to křivák a na první pohled trochu připomíná saka kostýmů od Chanela, teda aspoň mně. Se slevou v kapse jsem si řekla, že jestli bude sedět, viset ho tam rozhodně nenechám.


Tílek, a zvlášť těch pruhovaných není nikdy dost, napadlo měpo cestě k pokladně. Po tom, co jsem ho přibrala už jsem se usilovně snažila nekoukat kolem sebe a soustředit se na to, že už nic jiného nechci a NEPOTŘEBUJU, zaplatit a radši vypadnout.


Copak kamenným obchodům, těm se člověk ještě nějak vyhne, pokud nemá denně cestu kolem nich. Internetové obchody, to je ale největší pomsta... Znáte to. Sedíte k večeru doma. Máte prolezlý facebook, už jste zjistili, co je nového na Seznamu, máte přečtené všechny nejnovější příspěvky na oblíbených blozích, tak co zajít nakouknout pro inspiraci na Asos. Však to ničemu neublíží, ne? Kliknete a Asos hlásá povánoční slevy u dalšího a dalšího zboží. Tak však jen nakouknout... A najednou je tam. Svetr, který by byl do vymrzlé kanceláře naprosto perfektní. Barvu mají, velikost mají a vy zase ještě máte nějaké ty peníze od Ježíška. Ani nevíte jak a už platíte kartou přes internet... Sečteno a podtrženo, mají to ty obchody zpropadeně dobře vymyšlené!


I dobročinnost a to, že chcete někomu udělat radost má své stinné stránky. Kamarádka slavila minulý týden narozeniny, a že jsem se s ní měla vidět, chtěla jsem jí dát nějakou pěknou maličkost pro radost. Věděla jsem, že má ráda I am ve Vaňkovce, a tak jsem tam po práci naklusala. Strávila jsem tam asi hodinu prohlížením cingrlátek a myslí mi pořád jen táhlo:"Tohle asi není úplně její styl, ale mně by se to hodilo k tomu a onomu." Po urputném vnitřním boji jsem při odchodu sice dárek měla, ale kromě něj ještě tenhle dvojitý náhrdelník s peříčky a úžasné naušnice, co vypadají jako ze začátku minulého století. Já vím, já vím. Stydím se a slibuju, že další new in příspěvek zase dlouho nebude....



A kde a čím jste naposledy hřešili vy?

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Krásné kousky jsi ulovila, hlavně ten svetr, náhrdelník a náušnice bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to jsou nádherné kousky, Evi, líbí se mi snad všechno, akorát ty náušnice úplně nejsou můj styl. Ale to sáčko, to je!

    OdpovědětVymazat
  3. To sako vyzerá skvele Evi, teším sa, až nám ho ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné úlovky! A ten křivák - mmm, asi jsem se zamilovala přes fotku :D Mám podobný v nachově růžové a je perfektní. Což mi připomíná ... už aby bylo jaro! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné úlovky :) A dokonce mezi sebou jednotlivé kousky jdou kombinovat, to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images