Proč já do toho CCC lezla...?!

 Hádám, že titul tohohle postu asi prozradil všechno. Ráda bych to ale ještě dovysvětlila. Že už bydlíme s přítelem skoro rok, říkala jsem si už od ledna, že by bylo fajn, naučit se trochu finanční odpovědnosti. Upřímně, moc ji totiž nepěstuju. Jelikož tak nějak už dávno nemám stravenky a vařit na další den jsem líná, jak sobota ráno, musím si je platit. K tomu takové ty další srandy jako šalinkarta, občas nějaký ten zubař atd. To se to hned krásně nastřádá a z výplaty nezbyde skoro nic. Zvlášť, když tady vidíte pěkný svetr a onde pěknou sukni. Však víme... Tak jsem se zařekla, že tenhle měsíc nebudu utrácet za oblečení a jiné nesmysly.
 Když jsem ale byla v pátek kupovat dárek pro kamarádku, oči mi po cestě odsud zabloudily k výloze CCC a bylo zle. Měli tam totiž boty, které jsem sháněla už loni před cestou do Londýna. Co čert nechtěl, řekla jsem si, že je zkusím. A to jsem neměla dělat. Perfektně mi totiž sedly a navíc byly měkoučké. K tomu ta starobylá patina a už jsem si to s nimi mířila k pokladně. Oxfordky, co mám už totiž asi budu muset letos vyhodit a v balerínkách se mi nechodí dvakrát pohodlně. Aneb jak jsem si to ospravedlnila. Ale už je to opravdu poslední věc, co jsem si až do dubna koupila! Držte mi palce!





Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Doufám, že ti budou pohodlné, já mám jedny Lasocki doma a je to hrůza... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Jani. Většina lidí není s CCC moc spokojená. Já mám odsud jedny lodičky a dobrý. Uvidíme až na ně bude počasí. Každopádně děkuju za komentář a mám radost, že sem pořád chodíš ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images