Na sv. Valentýna

Ahojte,

 tak už je ten večerejšek za námi. Někdo se na Valentýna těší celý rok a někoho akce restaurací, květinářství a obchodů obecně totálně iritují. Osobně chápu oba tábory. Nicméně tvrdit o Valentýnu, že je to komerční svátek, je podle mě omyl. Co byste pak mohli říct o takových Vánocích, kdy prodejní akce začínají každý rok o měsíc dřív? V obou případech totiž platí, že je všechno takové, jaké si to uděláte.
 Já myslím, že je hezké, Valentýn ne-Valentýn, vytáhnout jednou za rok Vašeho milovaného a podniknout s ním něco pěkného. Odpoledne ve wellness, vynikající večeře nebo program v planetáriu - na tom nesejde. A dámy, ruku na srdce, která z nás nedostává ráda kytky... Já se vždycky cítím miliónově.
 My jsme včerejší večer strávili posezením a výbornou večeří v restauraci Monte Bú. Rezervaci jsem dělala týden dopředu a věřte nevěřte, cítila jsem se, jako kdybychom šli na první rande a podle toho jsem se taky vyparádila. Jinak musím moc pochválit restauraci za skvělou atmosféru. Doufám, že si to napřesrok zopakujeme. A jaký byl Váš Valentýn?



vše H&M

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images