Neděle odpoledne

Ahojte,

 že nám v sobotu ten víkend tak krásně začal, chtěla jsem v neděli pokračovat na té samé příjemné vlně a vytáhla jsem přítele na výstavu kvetoucích orchidejí, která se konala v botanické zahradě MZU v Brně.
 Výstava byla krásná, úžasné pestrobarevné květy, kam se podíváš, jen ten nával všude-zavazejících důchodců nám to trochu znepříjemňoval. Já nevím, jak to dělají, ale mají prostě ten dar stát přesně tam, kde je nejmíň místa. Chápu samozřejmě, že tak to prostě je a že jednou asi nebudu jiná. Jen mě to kdekoliv a kdykoliv prostě dostane. 
 U výstavy byli taky místní pracovníci, kteří všechno ochotně vysvětlovali a odpovídali i na poměrně banální otázky postarších návštěvníků typu: "¨Když mi modrá orchidej odkvetla, jakou pak bude mít barvu?!"
 Stihli jsme i vyfotit outfit, je to úplně jednoduché a šedavé jako to počasí v posledních dnech, ale já si teď v takových kombinacích přímo libuju. To si asi ti z vás, co sledujuete blogový facebook, stihli už všimnout. Je to taky poprvé, co můžete vidět můj nový křivák. Je naprosto perfektní a nevytkla bych mu skoro nic, kromě ceny. Ta teda byla pekelná! Ale znáte to, když vám něco padne do oka...

A jaký byl váš víkend?

 





jacket / bundička Reserved
t-shirt / tričko Asos
jeans, handbag / džíny, kabelka Anne Christine
knitted barret / pletená čepka H&M
shoes / boty Street

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images