New in shoes + surprise / Nové botky a překvapení

Hi there, yesterday I told you about my new shoes. They are kind of autumn shoes and I think they´ll be just the thing for frosty mornings and temperatures a little above zero too. They aren´t very elegant and I have to admit that I´m not a heel lover too so I don´t mind. I fell in love with these as soon as I saw them. They are very comfy and they are fury inside too. I just love the button detail on sides.

Pěkné úterý všem, včera jsem vás navnadila na moje nové botičky. Jsou podzimní, ale myslím, že se budou hodit i na mrazivá rána, dokud bude pak přes den nad nulou. Nejsou moc elegánské (musím se totiž přiznat, že moc nefandím podpatkům), ale tyhle jsem si zamilovala hned jak jsem je v obchodě uviděla. Jsou navíc strašně pohodlné a mají uvnitř kožešinku. Ten knoflíčkový detail na bocích mě prostě dostal.


Moreover I went to the local thrift store in our town with my mom and bough two great pieces just for 140 crowns. It´s about 6 Euroes which is great. First there´s a sweater and which is size L and it fits perfectly and than there´s a dress/tunic a little russian style I´d say. Both just beautiful :) Very happy with them. I´m very glad my mom showed me the place, I think I´ll go there often.

Navíc jsem dneska zašla s mamkou do místního malého sekáče a co jsem tam neobjevila. Dva kousky dohromady za 140,-. Bílý svetřík, který přesto, že je velikost L, tak sedí naprosto skvěle a šaty/tunika takový styl ruská Máša bych řekla. Oboje prostě super. Jsem ráda, že jsem to tam objevila, budu chodit plenit častěji.








What about you and thrift shops? Do you go there? / A co vy a sekáče? Chodíte, nebo dáváte přednost nablýskaným obchodům?

Have a nice day. xoxo Eve / Mějte pěkný den. Eve

Mohlo by se vám líbit

11 komentářů

  1. teplé botičky a sveter!!to už hej!!hlavne teplúčko nech je:P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty botky jsou fakt krásné! odkud je máš? úplně lákají vklouznot do nich a prošmajdat klidně celý den :-D
    Jinak já dávám přednost nabýskaným sekáčům :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby u nás byly nějaké pořádné sekáče, tak chodím furt.. :D ale já o žádných dobrých v okolí nevím :( moc pěkné úlovky! Ty botičky jsou skvělé.. a řekni mi, kdo by přes podzim/zimu holdoval podpatkům..? Já tedy rozhodně ne! :D Nechápu, jak mohou některé dámy nosit kozačky na podpatku ve sněhu a na ledě, já bych asi skončila se zlámanou nohou v nemocnici.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. take nejake teple potrebujem aj ja :)
    a sveter by som vyuzila tiez:)

    OdpovědětVymazat
  5. Oh Eve I LOVE all of your purchases - those ankle boots especially, if I could get them in Aus I would!! You got such good bargains for the price of those clothes too, I think it always feels better wearing clothes when they look fantastic but are well priced. Enjoy lots of new outfits with your new pieces.

    Anna xo

    http://www.lifesshinyprettythings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo tak nějak si představuju moje budoucí boty :D kolik tě stály, jestli se můžu zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou nádherné! Musí být strašně příjemné na noze a vypadají fakt pěkně, odkud je máš? O:) A ten svetřík je taky super úlovek! Já do sekáčů nechodím vůbec a to ze spousty důvodů. Hlavní je asi ten, že bych nejspíš nesnesla pocit, že na sobě mám něco, co nosil cizí člověk, je to divný a taky holky od nás ze třídy jsou strašný drbny, takže by měly o důvod víc mě pomlouvat a to taky nemusím, takže tak.. ale není to tak, že bych oblečení ze sekáče odsuzovala, to vůbec, kolikrát se tam najdou parádní kousky, ale není to prostě nic pro mě..

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetřík je super a v botkách musí být teplo!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych se ráda zeptala, odkud máš ty krásné boty? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images