My cosmetic box / Moje kosmetická krabička

Hi there, I got quite sick at school today so I didn´t go to work this evening. To do something never the less I´ve decided to show you my cosmetic box. Enjoy :)

Ahojte všichni, ve škole se mi udělalo zle, tak jsem dneska nešla za prací do divadla. Tak abych udělala aspoň něco užitečného a taky se trochu zabavila, tak vám přináším obsah své kosmetické krabičky.


As you´ve probably guessed this is my mascara. I got it from Avon. I use brown/black because after applying black one I look like a Chucky doll. Not very nice. I´m quite satisfied with this one. It lasts even an aerobic class. It brushes lashes quite OK. The only problem is that it makes lumps while being removed.

Tak jak už vám asi došlo, tohle je moje řasenka. Používám hnědo-černou, protože když si dám jen černou, tak vypadám jak mrkací panenka. S touhle jsem docela spokojená. Vydrží i hodinu aerobiku. Celkem dobře rozčesává řasy. Jediné, co bych vytkla je, že dělá docela hodně žmolků, když ji večer odličuju.


Here´s my corrector. I´ve been using it since high school and that´s quite a long time (not this particular one of course :D ) I mean brand. It´s available in all DM drugstores. I´m very satisfied with it. Very good helper for a reasonable price.

Tady máme můj korektor. Používám ho už od střední školy (samozřejmě, že ne tenhle určitý :D) Myslím značku She Zone. Dá se koupit v každé DM drogerii. Jsem s ním nad míru spokojená, je to skvělý pomocník a cena je taky docela rozumná.


After using mascara I usually use a little eyeliner under the lower eyelid. I have dark grey and brown. I´m not very skilled in using it on the upper eyelid. I´d love to know how to make a 60´s eyeline. Maybe someday after a year of constant practice.... Anyway I´m very happy with these two too. They are from Avon again.

Po užití řasenky většinou použiju trochu tužky na spodní víčko. Mám tmavě šedou a hnědou. Malovat si horní víčko tužkou, to je pro mě něco jako make-upový Everest. Strašně ráda bych se naučila malovat linku jako ze zlatých šedesátých. Snad někdy po roce nepřetržitého nácviku..... Nicméně jsem s nimi moc spokojená. Jsou obě opět z Avonu.

Last but one is my lip balm. First of all I should say that I´m allergic to all normal kinds of lipsticks, lip glosses and usual lip balms. This one I got recommended from the skin doctor and I´ve been using it ever since. It´s very cremy and very good for winter months. I carry it everywhere; to school as well as for skiing trip etc. I would definitely recommend it to everyone with the same problems as I have. It´s available in all pharmacys.

Předposlední je můj balzám na rty. Asi bych měla říct, že jsem alergická na všechny normální druhy rtěnek, lesků a jiných balzámů ( ano, včetně labella ). Tenhle mi doporučila kožní lékařka a od té doby nepoužívám na rty nic jného. Je krásně krémový a skvělý na zimní měsíce. Nosím ho neustále při sobě; do školy i na celodenní lyžovačku. Určitě bych ho doporučila všem, co mají stejný problém jako já. Dá se koupit ve všech lékárnách.


Last but not least is my pocket mirror. I got it for my birthday two years ago and it´s just great. A girl can´t survive without looking at herself in the mirror at least once a day, am I right?

Poslední tu máme moje kapesní zrcátko, dostala jsem ho asi před dvěma lety k narozeninám a je prostě skvělé. Každá z nás se musí alespoň jednou za den na sebe juknout do zrcátka, nemám pravdu?


If you´re asking: And where´s any make-up???? Then you´ll be disappointed with me as I don´t use any. First I´m quite blessed to have quite good skin and second I don´t want to hide my freckles. I sometimes use eyeshadows like for work or even for school when I feel like it. Would you like to see them? /
Pokud se ptáte: "A kde je make-up?" Tak to vás asi zklamu. Žádný nepoužívám. Jednak mám naštěstí docela dobrou pleť a jednak je mi líto schovávat svoje pihy. Jinak semtam používám stíny, třebas do práce nebo i na den do školy, když se mi chce s tím malovat. Chtěli byste je vidět?

Anyway thank you for reading and I look forward to your reactions. xoxo Eve

Nicméně vám děkuju za pozornost, pokud jste se dostali až sem, a těším se na vaše reakce. Vaše Eve

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. aj tebe sa urobilo zle??mňa z toho počasia celý deň bolí hlava...dúfam,že teraz ti je už lepšie:)a to zrkadielko je rozkošné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě chci vidět i stíny! :) To zrcátko je krásný! Já sem na tom stejně, dneska je mi blbě celej den, vlítla na mě nějaká střevní chřipka, takže den strávený napůl na záchodě a napůl v posteli :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad to nebude nic vážného a budeš fit :-) Jinak by mě taky celkem zajímalo, jaké používáš stíny :-) A o tom, že přestanu používat alespoň pudr, taky přemýšlím, protože jsem si dneska jeden koupila a opět je na mě moc tmavý. Pro mě je nadlidský úkol vybrat totiž správný odstín...

    OdpovědětVymazat
  4. ja som strasna zenska,ja v kabelke nenosim ani kapesniky,ani zrkadko cize sa jukam do vykladov jak prastena :D

    OdpovědětVymazat
  5. Yeah, I don't like hiding my freckles either :)

    OdpovědětVymazat
  6. teda, závidím čas, který ušetříš nepoužíváním makeupu! :D já ho sice taky nepotřebuju, ale už jsem si na něj tak zvykla, že se bez něho cítím jak nahá, tak mi už nezbývá nic jinýho než do něj neustále investovat peníze i čas :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Oh Eve you're so good to wear such minimal make up! And I love that you don't want to cover your freckles. I have freckles too and used to hate them when I was younger but the older I get the more and more I love them :) I do wear some foundation to work though but its normally for Winter when I'm so white! haha I have been wanting to get some mineral make up though, I think that would be better for me :) So great that you found a lipgloss that doesnt irritate your lips.

    Anna xo

    http://www.lifesshinyprettythings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Kik: Děkuji, snažím se z toho nějak vyhrabat.

    Skodulka: Taky mám nějaké střevní problémy :(

    Anna: Freckles are the best, aren´t they? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images