Autumn Friday doe-patterned dress variation / Podzimní pátek - variace šatů se srnečkami

Hi everyone, today has been quite a pleasant weather, sunny but not so warm or cold either. In the evening I´m going to a birthday party and I have to be at school, teach english and go to work to the theater before that so I had to choose something comfy but even a little festive. My beloved doe-patterned dress was the immediate choice. I just wear them with black trousers and sort of jacket sweater to keep myslef warm.

Pěkný pátek všem, dneska se počasí po těch sychravých dnech trochu umoudřilo. Večer mám v plánu oslavu narozenin, ale předtím musím být ve škole, jdu učit angličtinu a taky "uvádět" do divadla, takže jsem musel zvolit něco praktického, ale taky trochu slavnostního. "Srnečkové" šaty to u mě na celé čáře vyhrály. Jen jsem si k nim vzala kalhoty a teplý svetr, abych večer nezmrzla.


As a surprise for you today I have pics of me in my birthday present I got months ago - my Topshop coat. / Jako překvapení pro vás dneska mám fotečku v mém dárečku k narozeninám, který mám už dlouho - v kabátku z Topshopu.


tank top, dress, black jeans, jumper / tílko, šaty, černé džíny, svetřík HM
knitted barret, scarf / pletený baret, šátek HM
coat / kabát Topshop
boots / botky Street
string of beads / korále fler.cz
bracelet / náramek handmade by my friend / výrobek od kamarádky

Mohlo by se vám líbit

15 komentářů

  1. no tak ten kabátek je dokonalý! :)

    a k tvému komentáři u mě: takovýhle kluky fakt nesnáším, většinou mají plnou hubu keců, ale jediný co kdy zvládli bylo sbalit nějakou třináctku na diskotéce - no fakt drsný. Takže doufám, že sis z toho nic nedělala a že se tě tvůj chlap zastal! ;) Nejsem žádná feministka, ale něco vážně nemám ráda :) Elle ti doufám přijde, slyšela jsem ale, že ta společnost co to doručuje je ochotná a pošle ti to znovu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš narozeniny? Tak to přeji všechno nejlepší! A dárek je opravdu krásný, moc chválím :-) A jen škoda, že ty šaty nejsou vidět víc zblízka

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů úžasné! :) Ten kabátek je dokonalej a ty šaty, hmm! Sekne ti to, kočko! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. essence to má tak promyšlené, že na druhé straně stínů najdeš návod :) což se vyplatí :)
    Nejvíc jsem vždy zmatená z těch videí. Buď špatně sleduje nebo mi chybí mozkové buňky, protože nikdy nejsem schopna nalíčit se podle něj

    OdpovědětVymazat
  5. mnesa páčia aj tie šaty! ale aj kabátik smaozrejme :)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju, ono toho možná nakonec bude víc, všechno se teprv vyvíjí tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Téra: Ne, nemám. Měla jsem koncem srpna a kabátek byl dárek od mamky.

    Jinak všem moc děkuju za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak dúfam,že si si oslavu poriadne užila a užívaš tak aj víkend:Pten kabát s tou šatkou je úúplne super!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Lovin' your cozy look! I love your scarf-so pretty!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Sweetie, thanks for your nice comment. I have been in NY for my honeymoon in July, you can see some pics both in July posts and in Augusts on my blog :) I was a bit scared of a 9 hours and a half flight but then I wanted to go so badly that I could totally bear it ! I am sure you will overcome your fears as well :) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images