Shirt series no.3 / Košilový seriál díl třetí

Hi everyone, there´s another shirt outfit. It´s getting cold in the mornings so I took out my red jumper. I accesorized it with the pendant I got after my leaving exam years ago and with watch which was the last year´s Christmas gift. I´m sorry about the pics, we took them when I came home from Brno. Hopefully you like them a little. I bought new autumn shoes today so look forward to tomorrow´s post. I´ll show you. xoxo Eve

Zdravím vás, přidávám další košilový outfit. Ráno už je pořádná zima, tak jsem přes košili hodila červený svetřík. Doplnila jsem to přívěškem, co jsem dostala za maturitu (už dávno) a hodinkami, které jsem dostala loni k Vánocům. Omlouvám se za fotky, vyfotili jsme je rychle, když jsem večer přijela z Brna. Snad se vám aspoň trochu líbí. Taky jsem si dneska koupila nové podzimní boty, tak se těšte na zítra. Vaše Eve




jumper / svetřík Jeans club
shirt / košile HM
jeans / džíny Anne Christine

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Taky jsem si pořídila nové boty a že to byl boj... Jsem zvědavá na ty tvé :-) Jinak ti to sluší, v červená tě hezky rozzářila

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :) Strašně moc ti seknou skinny džíny! A musím si teda konečně taky pořídit nějakou košili, takových super variací tady a já ostuda žádnou bílou nemám! :(

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky nový boty! :D a světřík a košilki bych tak brala, když jsou tak pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Svetřík je moc pěknej, už se těším na boty! :)

    OdpovědětVymazat
  5. You have such a beautiful look, your eyes are shining, adore your style and your amazing stares,
    romwe streetfashion blog, pay a visit? kisses

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images