Rainy day



Hello guys, today was quite an awful weather. Still drizzling, only 11°C. Nothing special. In the morning I went to the theater as I have a part time job as an usherette. It was Snowhite, you know the fairytale for the children made itno a ballet. So there were small children everywhere, running, laughing, jumping, screaming... I´m not a babylover so these shifts are always "a pleasure" for me. Some girls brought as a snack KFC chicken wings... Can you believe it? I´d understand if they did the same thing in the cinema, but in the theater it´s polite to eat outside the auditorium and it should be something you buy in the bufet or a handmade snack from your mother, not chicken wings really. I went to ask them to go out if they wanna eat. Well they were staring at me and did nothing. I saw them eating again after a little while and tried to warn them not to do it but no response again. No teacher anywhere near. Don´t really know how parents raise their kids these days but there´s definitely something wrong with it. Well enough of my kids complaining and I´m sorry to bother you with it. Anyway after the lunch in bio restaurant I went to school and as my flirt dance lesson was cancelled I went straight home afterwards. Now to the outfit. I chose to wear a tee with little pebbles, my favourite cream cardi and grey jeans. The socks are actually stockings and I like them because they´re colourful and most importantly they keep me warm. Hopefully you had a better morning than I did, no crowd of kids :) My question is: What do you do to keep a good mood on rainy days like these? PS: I´m sorry about my face. It´s a little deformed as I have another tooth out since the last Friday and my cheek is still a little swollen. xoxo Eve

Ahoj všem, dneska to počasí přešlo kompletně do podzimu. Neustálý mrholení, 11°C. Nic moc. Ráno jsem byla v divadle, protože brigádničím jako uvaděčka. Bylo to představení pro děti. Myslím, že Sněhurku nemusím nijak zvlášť představovat. Jen dodám, že to byl balet. Takže jsme měli plné divadlo řvoucích, běhajících, skákajících dětiček. Nejsem zrovna děckomil, takže tyhle akce jsou pro mě vždycky "zážitek". Každopádně dneska to dosáhlo vrcholu, když jsem zjistila, že jedny holky si tam jako sváču donesly křidýlka z KFC a vesele to ládovaly přímo na semišem polstrovaných sedadlech. Pochopila bych kdyby se něco takovýho stalo v kině, ale odmala vím, že v divadle je slušnost jíst mimo hlediště a když už tak leda to, co se koupí v bufetu nebo svačinku od maminky. Určitě ne smažený křidýlka. Šla jsem teda za nima a požádala je, aby s tím šly ven a snědly to tam. Bez odezvy, tak jsem odešla a za chvíli je vidím zase dlabat, tak jsem byla důraznější, ale stejně to nepomohlo. Učitel, či učitelka nikde v dohledu. Mám tak nějak dojem, že je teď s tou výchovou něco v nepořádku. No stěžování na dětičky už bylo dost a omlouvám se, že vás s tím zatěžuju. Po obědě v Rebiu jsem šla na jednu přednášku a po přednášce, kvůli zrušené lekci Flirt dance, jsem jela rovnou domů. Ráno jsem na sebe hodila tričko s malými kamínky, svůj oblíbený svetřík a šedé strečové džíny. Ponožky jsou podkolenky a vždycky touhle dobou už je vytahuju, je mi v nich krásně teploučko. A co vy děláte v takových deštivých dnech, hlavně co děláte pro udržení dobré nálady? Teda pokud to vůbec v tomhle počasí jde? PS: Omlouvám se za lehce deformovaný obličej na fotkách. Mám od pátku venku druhou osmičku a mám pořád trochu oteklou tvář.



tee, jeans / tričko, džíny Anne Christine
cardi / svetřík Topshop
stockings / fusakle bought from a friend who sells them / od kamarádky fuskodýlerky :) 

Mohlo by se vám líbit

17 komentářů

  1. my sme mali ráno že 6 stupňov...brr...:)osmičku ti nezávidím...mne ešte nelezú,ale bude to bolieť...už teraz to cítim:D...kočka si:)pekný večer prajem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :) Já si dneska vzala do bot pletené ponožky, jinak by mi umrzly nohy! :D A děti..? No to je kapitola sama o sobě, kam ta mládež spěje..? A chci ti moc poděkovat za milé komentáře, ty tvé mě vždycky strašně potěší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásná :) Takovéto jednoduché kombinace se mi moc líbí!
    S nevychovaností nynější mládeže máš naprostou pravdu, onehdá jsem čekala na oběd a nějaký kluk se tam pral a vrazil mi pěstí omylem do obličeje. Neřekla bych ani půl slova, kdyby se omluvil, ale on se mi jen vysmál do obličeje. No, tak dostal takovou facku, až si červené ucho držel i po obědě. Chci být učitelkou, ale po takovýchto zkušenostech si říkám, že zešílím!

    OdpovědětVymazat
  4. napadlo mě toho tolik, že nevím, jestli je vůbec slušnost to sem všechno psát :D každopádně - máme stejné ponožko/podkolenky (teď jsem jim nevěrná s termo fuskama - teplejší a o dost), až na ty děti to musí být super brigáda a do třetice - moc hezký outfit, jednoduchý a tak to má být! :)

    a pro romanu: touhy po pedagogické kariéře jsem měla taky a nějakým omylem jsem to i začla studovat a větší chybu už snad nikdy neudělám .-/

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju vám moc holky, ani nevíte jak moc mě tyhle vaše milé komentáře těší a vím pak, že nebloguju nadarmo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hi ! I enjoyed reading your post ! You write very well in english, I am italian and english is not my first language so I suppose I do some mistakes when I write :). I totally understand you, I can relate with you cause I don't like crowds of kids, they get on my nerves, LOL, I prefer kids one at a time really and I often complain about the way parents spoil them nowadays ! Respect and behaving appropriately for the place they are is a very important thing that should be taught to kids ! I'd like us to be in touch, wanna follow each other ? I would like it :). Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpovědětVymazat
  7. to tílko/tričko je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  8. jak ze si baby v muzeu nezazila???
    inak pekny svetrik..ja stracam nervy na deti v poslednych tyzdnoch(ano odkedy robim au pair) proste ked ich pocujem vrieskat jak pavianov tak by som ich vedela vytahat za usi a hodit do prazdneho bazena...jezis ja som zla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten svetřík je úžasnej, na kolik tě vyšel? :) Jinak s těmi dětmi s tebou naprosto souhlasím! Konečně člověk, který mě chápe! Když řeknu před kamarádkami něco špatného o dětech, tak mě hned málem ukamenujou, ale tohle už je moc. Je to vina rodičů, protože ta výchova jejich, to je děs. Já to taky zažívám v práci, kolikrát nám tam přijdou rodiny s dětmi, dítě si stoupne doprostřed krámu a řve a řve a řve.. a maminka? NIC! Proč, žejo, ať řve, nikomu to nevadí... :D Atd. Já to prostě těžce snáším :D

    OdpovědětVymazat
  10. Terry: Přesně, když před holkama řeknu, že nemám ráda děti, tak se na mě dívají jak na masovýho vraha. A ke svteříku, no levnej nebyl. Je poslanej přímo z Anglie, odměna za státnice...

    OdpovědětVymazat
  11. melas ty holky rovnou vyhodit, i se smazenyma kridylkama!=) slusi♥

    OdpovědětVymazat
  12. Na zvednutí nálady v tom počasí ? To snad ani nejde :D,venku je vážně příšerně.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky teď bez pořádných ponožek v žádném případě nevystrčím nos :-) A sluší ti to, svetřík máš pěkný. A některé děti jsou opravdu na zabití! O prázdninách vždy týden hlídám malé hokejisty na soustředění a vždy se z toho vzpamatovávám pomalu do dalšího léta :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Taky bych chtěla mít kamarádku fuskodýlerku ;-). Na zvednutí nálady v tomhle počasí dělám to, že si uvařím horké kakao, zalezu pod svůj oblíbený háčkovaný pléd, zapálím si svíčku s vůní mléka (tu fakt zbožňuju) a pouštím si do omrzení starý filmy (i pár nových je dobrých) ;-). Pro tyhle okamžiky miluju podzim ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. :D ať žijou malé děti :D
    a na fotkách Ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  16. Ten svetřík je strašně nádhernej!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images