Tereza Maxová

This woman doesn´t need an introduction at least for the czech and slovak readers of my blog. For those of you who don´t know her Tereza Maxová is one of the most successful czech models, mother of three children and she works for a charity taking care of the children in need or without home. She´s the fac of Klára Nademlýnská brand ( Klára Nademlýnská is a czech fashion designer ) She´s very modest and naturally beautiful unlike the other models in the czech showbusiness. I don´t have to say anything more becaus her actions, achievements and lifestye speak for themselves. Just take a look at her. Do you like her? Who is your inspiration?

Tak jsem přemýšlela o čem dát dneska post, probírala jsem v hlavě věci, co mě v poslední době zaujaly nebo koho obdivuju a najednou to bylo jasné. Post o Tereze Maxové. Předpokládám, že ji všichni znáte, takže není třeba dlouhé představování. Jen připomínám, že je tváří butiků s módou Kláry Nademlýnské a spíš než ve spojení s módou je o ní slyšet spíš v souvislosti s jejími charitativními aktivitami pro dětské domovy. Napůl žije tady a v Monacu ( které musím říct je nádherné ). Co na ní obdivuju já je přirozená krása a hlavně skromnost, což u zdejších modelek v tom malém českém rybníčku moc nevídáme. Co vy? Kdo je pro vás inspirací?






Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. She's definitely beautiful! I really love Blake Lively!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jako modelka vypadá velice dobře, jako žena se mi vzhledově nelíbí, ale to co dělá pro charitu je dokonalé. Takže ok :)
    Jinak moje inspirace co se tohohle týče, je Petra Němcová :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím,že je skvělá a pořád krásná a hlavně není tuctová! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Terezu mám ráda! :) Přesně jak píšeš, je skromná a myslí i na ostatní, to se cení..!

    OdpovědětVymazat
  5. Tereza krásná a vážím si jí i jako člověka. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images