Leighton Meester

This is no stranger to Gossip girl fans. She´s my favourite star of the show. At first I was more of Serena fan but now I just love Blair because I think her character has grown up and changed through the show whereas Serena´s not so much. Leighton in real life seems like a very sweet girl (at least what I´ve seen from interviews with her) and I love her look. Apart from acting she´s trying to do some music, but I don´t like it that much. I relate to her style because it´s simple and she doesn´t use much make-up off camera. What do you think?

PS: Chair fans hands up :P

Kdo sledujete Gossip girl, tak víte o koho se jedná. Leighton Meester alias Blair Waldorf. Když jsem začala GG sledovat, měla jsem asi radši Serenu, ale čím dýl jsem na tomhle seriálu závislá tím mám Blair raději. Přijde mi, že se tahle postava v průběhu seriálu hodně změnila (v dobrém slova smyslu), což se o Sereně moc říct nedá. V reálném životě se Leighton zdá jako milá, chytrá a vtipná slečna (aspoň, co se dá soudit z rozhovorů s ní) a samozřejmě je to krásná baba. Kromě hraní se taky snaží prorazit v muzice, ale tam u mě moc nezabodovala. Její styl se mi líbí, protože je jednoduchý a mimo kameru nepoužívá moc make-upu. Co vy na ni říkáte?

PS: Jsou tu nějací fanoušci Chucka a Blair? :P

xoxo Eve





Mohlo by se vám líbit

19 komentářů

  1. Jedině Chuck a Blair!!!! :D Jo já sem stejného názoru! Ze začátku byla mojí favoritkou Serena, ale teďka nedám dopustit na Blair.. a čím novější díl, tím víc ji mám radši a tím víc mě tam překvapuje..! :)

    OdpovědětVymazat
  2. velká módní inspirace ohledně módy.. :) a ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  3. no, že bych to snad taky začla sledovat...ikdyby mě to nezaujalo (o čemž silně pochybuju) tak všechno lepší než se učit na maturitu... :D

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful pics!!i'm your new follower!:) if you want,you can do the same!!

    OdpovědětVymazat
  5. GG jsem viděla dvě řady, pak mě to prostě nějak opustilo, nevím... ale Serena mi byla nesympatická od začátku, Blair je ale super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chuck a Blair se k sobě rozhodně hodí. viděla jsem jenom pár prvních dílů, takže moc nevím /i když bych chtěla/. Blair tedy znám jako takovou tu mršku a Serenu jako takovou tu super slečnu, která "vůbec nemůže za to, co špatného udlělala" .. :D
    možná je to tím, že jsem serál neviděla celý, ani jednu sérii a tak můj obdiv se zde nekoná. mám i oblíbenější herečky či zpěvačky :)

    OdpovědětVymazat
  7. moje inspirace :) miluji chucka i blair :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem na tom úplně stejně! GG miluju, Leighton i Blake taky, ale zezačátku jsem měla radši Blake a teď už mám dlouho radši Leighton, je úžasná! :) Její styl a vystupování a ..všechno. A jsem ten největší fanoušek Chucka a Blair, tvořili spolu úžasný pár. Ty díly, kdy spolu chodili, sleduju pořád dokola :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ji miluju. V GG už od začátku byla mou favoritkou. Hlavně je neskutečně krásná, ách!

    OdpovědětVymazat
  10. Yes!! Blair is my favourite as well Eve :) :) I never get to go through her styles though so its great you shared some pics of her! I think she looks gorgeous casual or glammed up. Hope you had a lovely weekend.

    Anna xo

    http://lifesshinyprettythings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. I really love Blair Waldorf , she's so fantastic!
    I'm now following you , if you like my blog , can do the same:
    WWW.FASHIONSCARFBOY.COM
    Kisses Andy

    OdpovědětVymazat
  12. ja som ich fanúšik!!ja som ju napríklad dlho moc nemusela a v poslednom čase to dievča úúplne žeriem!!!

    OdpovědětVymazat
  13. krasna ona :X

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Já si přečetla knížku Gossip Girl: The Carlyles, ale seriál jsem ještě neviděla. Jen bych potřebovala objasnit, jestli v seriálu postavy přejmenovaly, nebo se jedná o někoho jiného. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. LOVE gossip girl... Blair knows what she wants and isn't afraid to go and get it. And I love Leighton Meester's style in real life (though I wouldn't mind wearing her on-screen clothes as well!)

    www.hopeinhighheels.com

    OdpovědětVymazat
  16. Samozřejmě, jedině Chuck a Blair!! Prostě si nesmí vzít Louise! A Leighton miluju, sdílím stejný názor, ze začátku vedla Serena, ted na plné čáře Blair :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images