Black shirt + jean shorts

Hello everyone, today I went to Brno to meet my ex-classmate from grammar school. I haven´t seen her for a while so I´m glad we found some time to get together. It was also a kind of a bravery from me because it was crazy hot outside and even worse in public transport. We had virgin mojitos and I finally had a chance to wear my new black shirt. I like the contrast with jean shorts, do you? How do you survive hot weather? Do you like mojitos?

Ahojte, i přes dnešní pořádné horko jsem se vypravila do města za kamarádkou, se kterou jsem seděla v lavici na gymplu. Dlouho jsme se neviděly, tak jsem byla ráda, že se nám podařilo domluvit a byla to taky značná odvaha, protože ve všech prostředcích MHD bylo šílené vedro. Dali jsme si výborné virgin mojito a taky jsem konečně protáhla novou černou polokošilku. Líbí se mi ten kontrast s džinovinou. Co vám? Jak trávíte tyhle šílená vedra? Máte rády/i mojito?

xoxo Eve.h



shirt / košilka Topshop
shorts / kraťásky HM
handbag / kabelka Anne Christine
sandals / sandálky Deichmann

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Moc pěkné, musíš nám příště jen víc ukázat ten detail na tak pěkné košili :-) A to vedro v mhdčku věřím, já se dnes vozila jen na kole a to bylo celkem příjemné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mojito miluji, nejlépe jahodové, cestu MHD považuji za pokus o sebevraždu (včera jsem absolvovala) a ta košile je opravdu LUXUSNÍ!

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně vypadá košilka s kraťásky dost dobře! :) Strašně ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak košile je skvělá, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. This works so well - that's such as great top! I love the heat but when it gets too much, I usually sit in front of the air conditioner for a while!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images