Red blazer outfit

Hello everyone, last Friday I finally got better so I went to school to do the one last exam and I chose to wear my new red blazer. It´s really pretty and it´s very light so it´s good for warm weather, (well I can´t wear it when it´s unbearably hot like now - it´s cazy hot in the Czech rep these days) it looks much better while worn than on the hanger. Besides the exam I went to HM to buy a new dress. I´ll tell you about that some other time.

Ahojte, v pátek se mi konečně udělalo dobře, tak jsem vyrazila na kolkvium, které mi chybělo dodělat do školy a měla jsem možnost vyzkoušet si nové sáčko. Je fakt parádní a taky pěkně větrá, takže se hodí i na teplejší dny (pravda  do těchhle veder už ne no...) na tom ramínku to ani tak nevyzní. Krom kolokvia jsem si taky zaběhla pro šaty do HM, ale o tom jindy. :)

xoxo Eve.h


tank top, shorts, necklace / tílko, kraťásky, náhrdelník HM
blazer / sako Topshop

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. to sako je opravdu nádherné =) a i celý outfit je parádní =)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné! hlavně ty korálky, jsem ted "úchyl" na zlatou! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To sako je fakt nádherný! Celý outfit je božský ;) A taaky se těším, až nám ukážeš ty nové šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  4. I am currently on the prowl for a red blazer. I love red, and I love blazers.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené, Evi, musela si vypadat doooost dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná kombinace! A to sáčko? Naprosto boží! :)

    OdpovědětVymazat
  7. What a great color - I love the combination with the jean shorts!

    Glad to hear you're feeling better : )

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images