Nail expert manicure nutri complex


Hello ladies, as I´m heading to the wedding tomorrow and I had to do something not only about my hair and wardrobe, I´ve decided to make a short review about this small miracle (well don´t take the word "miracle" too seriously, please) from Miss Sporty. I don´t really polishsh my nails I guess because I´m still doing with my hands so the polishing never lasts too long. I also have very fragile nails and I don´t think polishing them would help them in this area. That´s why I bought this two-component base and I got to say I´m very staisfied with it. It ´s true that it´s not a real polish, if you want it to be you have to apply at least two layers, like I said it´s more suitable as a base under some other nail polish. It also gets dry very quickly. If you have such fragile nails as I do, I´d definitely recommend.

xoxo Eve.h

Dobrý páteční večer či jinou denní dobu, jelikož zítra mířím na svatbu a bylo třeba něco udělat nejen s hlavou a výběrem toho správného oblečení, ale taky s nehty, řekla jsem si, že pro vás sepíšu kratičkou recenzi tohohle zázraku (ten zázrak, prosím, berte s rezervou) od Miss Sporty. Nehty si moc nelakuju, asi proto, že nesutále s rukama něco dělám a žádný lak mi bez škrábanců a odřenin dlouho nevydrží . Taky mám dost slabé nehty a bojím se, že neustálým lakováním a odlakováváním bych jim asi moc nepomohla. Proto jsem asi před rokem koupila tuhle dvousložkovou bázi na nehty a musím říct, že jsem velmi spokojená. Pravda, pokud ji chcete použít jako samotný lak, je třeba aspoň dvou vrstev, hodí se proto spíš jako spodní vrstva pod jiný pevnější lak. Vcelku rychle zasychá. Pokud ale máte lámavé a hodně křehké nehty jako já, doporučuju :)

Hezký víkend přeje Eve.h



Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. hezky se ti nehty pak lesknou :) užij si svatbu! :) já ted kolem jedné svatby taky žiju, neb líčím nevěstu, takže pokud ukážeš fotky, budu ráda (nejen nevěsty, ale samozřejmě tebe, účesů, šatů...všeho :D)

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem za typ:)už dlho zháňam nejaký podobný...a svadbu si uži:)!"

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nehtíky, Eve. Já je nosím o trochu delší, neboť nesnesu takový ten pocit hodně krátkých nehtů, nemůžu se pak ničeho dotknout:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dost dobře a s nehty mám stejné problémy jako ty, akorát s tím rozdílem, že já je lakuju minimálně jednou týdne, takže by mi tahle báze docela bodla, ale bohužel jsem jí tady u nás nikde neviděla:(
    Na té svatbě si to dnes užij a doufám, že se nám ukážeš, jak ti to dnes slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nedám dopustit na Hedvábí (zpevňující lak) od české značky Dekore. Jinak já naopak nehty lakuji a silné je nemám, chce to podle mě používat hlavně odlakovač bez acetonu a nemyslím si, že lakování by nehty nějak ničilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images