To the cinema / Do kina

Yesterday I finally got my boyfriend to go to the cinema. I chose The Rum Diary, the new Johnny Depp movie. And surprise surprise it was awesome (I can´t imagine a Johnny Depp movie which wouldn´t be awesome) We were laughing all the time, he´s such an amazing comedian. The movie also had a serious side which I think is actual even now. Definitely recommend this movie to your attention. I also tried my new camera and took some pics before the movie. xoxo Eve.h

Včera se mi konečně po delší době podařilo dotáhnout přítele do kina. Rovná se to téměř zázraku. Pravda vstupné je každým rokem dražší a tak je třeba si dobře vybrat na co jít. Vybrala jsem Rumový deník s Johnny Deppem a bylo to prostě skvělé a rozhodně to stálo zato. Konečně znáte nějaký film s Johnny Deppem, který by nebyl prostě skvělý? Smíchy jsme div nepadali pod sedadla, on je zkrátka komik od přírody. Film měl taky vážnější stránku, která bych řekla, je aktuální i dnes. V každém případě doporučuju váší pozornosti. Vzala jsem s sebou foťáček a udělali jsme nějaké fotky.



shirt, jeans / košile, džíny HM
blazer, bag / sáčko, kabelka Topshop
boots / kozačky Street
necklace / náhrdelník fler.cz

Mohlo by se vám líbit

12 komentářů

  1. Pěkné sáčko :)

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tenhle film bude určitě přemlouvat zase přítel mě, protože Johnyho má hrozně rád :-) Chystáme se někdy během příštího týdne, tak ještě nevím, jaký film nakonec zvítězí...
    Ale ty jsi zase kočka, moc se mi líbí tohle tvoje sáčko a kabelka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ta kabelka je fakt nádherná!
    do palace už skoro nechodím, přijde mi to tak hrozně předražené, že si radši počkám a pak zajdu do Artu nebo tady těch alternativních kin...a na Rumový deník si teda zajdu taky! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Chválím první post který nemáš focený doma !Hodně se mi líbí to sačko, zkombinuj ho příště s nečím bláznivějším, vypadáš moc usedle jako by jsi šla do divadla nebo na pohřeb.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem v kině byla naposledy někdy před 4 roky.. :D Já vím, je to strašné. A na ten film se budu muset rozhodně podívat ;). Johny je miláček. A tobě to moc slušelo :).

    OdpovědětVymazat
  6. cute pics darlin! I love movies with Johnny Depp, I really want to see this!:-)

    xxxx,
    http://danischwanke.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásný sáčko a kabelku! :) Bohužel nemáme v okolí TopShop:/

    OdpovědětVymazat
  8. Sáčko je skvělé strašně moc ti sluší! :) Mě se podle traileru ten Rumový deník právě moc nelíbil.. :( plánujeme jít spíše na Sherlocka Holmese, ale kdovíkdy se do kina dostanem.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já na rumový deník strašně chtěla jít. Kdyžtak rozepis dojmy.
    A moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná kabelka! Vzhledem k tomu, že miluju černou a hnědou :-))) Velmi praktické!
    Na film mám taky zálusk!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší! Kabelka a sako jsou super, ještě jsem tedy neviděla špatnou věc od Topshopu. :) A líbí se mi odstín tvojí zrz!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images