How would you call your style? / Jak byste pojmenovali svůj styl

Being in the blogging space I couldn´t help but notice that each and everyone of you have a different style. Sometimes I like it sometimes I don´t indentify with it that much, something is a little crazy for my taste. But what defines your style? What do you try to keep while choosing clothes in a shop? Utility or fashion trends? Do you follow fashion magazines a.k.a the fashion bibles or do you just wear what you like without observing fashion trends? Do you prefer looking girly or do you try masculin styling sometimes? And most importantly can you give your style a name? Over the years of styling myself I got inspired by my surroundings. When I was at grammar school I was trying to look like the rest of my female classmates and so it was at language school. When I came to the university (where frankly you don´t have any classmates you would meet every day) and as I´m getting older and more in contact with fashion I understand that it is part of telling the world who you are and who you want to become so to the past years of copying outfits of other people I´d say that I never really knew who I was and what I like. Taking care of myself, working, meeting new people helped me develop myself and my style. I sometimes do get inspired by fashion magazines and of course your blogs. So finally I´d call my style comfy/elegant/sometimes vintage. What about you? I look forward to your comments ;)

Jak se tak v posledním půlroce pohybuju po blogosféře, nešlo si nevšimnout, že každá máte jiný styl. Někdy se mi líbí, někdy se s ním až tak neztotožním a někdy už je to na mě docela úlet. Tak mě napadá otázka: Co definuje váš styl? Čím se řídíte při výběru oblečení v obchodě? Hledáte praktičnost a nebo módní trendy? Řídíte se podle módních časopisů alias módními biblemi, nebo se prostě halíte do toho, co se vám líbí? Snažíte se vždy vypadat žensky nebo zkoušíte i jiné věci např. pánský styl? A co mě zajímá nejvíc, dokážete svůj styl pojmenovat?
Co mě neobléká maminka, na základce i na gymplu jsem spíš kopírovala oblečení svých spolužaček. Hanba mě liská, to mi můžete věřit. Což vede ke jedinému závěru. A to, že jsem vlastně nevěděla čí jsem. Až na jazykovce a hlavně pak na výšce (kde prostě nemáte žádné stálé spolužáky) se to začalo měnit. Tím, že jsem začala fungovat na vlastní pěst, pracovat a poznávat nové lidi se můj styl začal vyvíjet jaksi sám a stejně tak to, kdo jsem já. Někdy se maličko inspiruju časopisy a v poslední době taky vašimi blogy. Takže na závěr svůj styl bych pojmenovala pohodlný/elegantní/někdy trochu vintage. A co vy? Těším se na vaše komentíky ;)


Mohlo by se vám líbit

11 komentářů

  1. Já sem na tom úplně stejně! :D až na vejšce sem začla být v oblékání sama sebou.. :) jinak já svůj styl nepojmenovávám.. prostě nosím, co se mi líbí, co je pohodlný a co je pro mě cenově dostupný.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda svůj styl ani pořádně definovat nedokážu, snažím se skloubit jak praktičnost tak i eleganci, ale ne vždy se mi to povede

    OdpovědětVymazat
  3. to je zajímavá úvaha, podobná jakou vedu i já v poslední době :D Já jsem málokdy byla oblečená stejně jako všichni ostatní, často mi dokonce spolužačky říkají, že jsem oblečená tak, jak by se nikdy neoblíkly (což je vlastně kompliment, možná), ale ta pravá změna si myslím, že přichází až teď - tedy přijde tak nějak v té době, kdy bude maturita passé a vš (snad) v kapse. Jednoduše - začínám nad oblečením víc přemýšlet, než dřív :D Howg :D

    P.S. To, že píšeš práci o mode do školy, je nejkrutější! To se na FF vážně dááá? :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo ja jsem o to mnikdy nepremyslela ale spis jsem takovy prirodni typ, ani se moc nemaluji, už mě přešly trička s potiskem a mám ráda etno a hipíky. Lenča je takový modní hiteček trošku, nosí ráda sukne a legíny. Víc se maluje a experimentuje. ZAJÍMAVÝ POST!

    OdpovědětVymazat
  5. Já ani nevím, jestli dokážu svůj styl definovat. :) Nosím, co se mi líbí, z trendů si vybírám jen to, co se mi líbí a inspiruje mě všechno kolem mě, samozřejmě nejvíc blogy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak takhle jsem o tom nikdy nepřemýšlela...svůj styl nedokážu přesně pojmenovat, protože pokaždé nosim něco jiného..i když v poslední době bych řekla, že se můj styl přibližuje eleganci, i když občas si ráda vemu i tenisky a džíny...stejně mam nejradši takovou tu kombinaci elegance s něčím buď drsnějším a nebo sportovním

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm, nevím jak můj styl definovat ale nosím prostě to co se mi líbí a hlavně aby to bylo pohodlné :) Hodně do stylu Nicole S. a barvy jako hnědá,nude,béžová apod.. :) zajímavý článek

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm... this was kind of a hard question. My non-corporate style would be relaxed but pulled together... Hope you had a great weekend!

    OdpovědětVymazat
  9. Já vím že na základce jsem to neřešila, snažila jsem se oblékat do značkových věcí abych byla cool a oblíbená, tehdy vedl new yorker a kenvelo, kdy v té době rifle z kenvela stály třeba 2500 dneska bych si tam nekoupila už ani pyžamo! :) Na střední jsem se už hodně odlišovala od ostatních chodila jsem hodně na solárko a přebarvila se na černo, takže jsem byla vždy výraznější od ostatních. Nemám určitý styl kterým se řídím, dneska si můžu vzít jeansy od přítele s bílým tílkem a converskama, zítra si obleču pouzdrovou sukni a lodičky, nebo bohemské květinové šaty a džisku, nemám vyhraněný styl ale vždy se snažím nosit to co vidím v časopisech nebo něco co se hodně odlišuje od ostatních. Přestávají mě bavit blogy ala emo styl furt dokola černé nebo vínové roury a kotníčkove boty z topshopu a jedna kabelka furt dohromady, takové posty už mezi blogerky nepatří

    OdpovědětVymazat
  10. jako z popelnice:-D

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Já asi žádný styl nemám:-D. V mé skříni je od všeho něco:-).


    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images