Flirt party


Hey there, yesterdays flirt party was just awesome. There were lots of people and the atmosphere felt like in a boiling pot. All my friends came to cheer me. The performance itself was also great but it was very quickly over. We did some dancing afterwards and we even played a table football. Well as a professional table football player I´d probably starve a lot :D Anyway here´s a video from our lesson, guess which one I am :)

Ahojte, včerejší flirt party byla jedním slovem skvělá. Lidí přišla velká spousta a atmosféra byla tím pádem úžasná. Přišly všechny moje kamarádky, aby mě povzbudily. Vystoupení samotné se povedlo, jenom to hrozně rychle uteklo. Pak jsme ještě dali taneček v rámci volné zábavy a taky trochu stolního fotbálku. Musím uznat, že jako profesionální hráčka téhle hry bych se asi moc neuživila :D Nicméně tady máte videjko z hodiny, schválně jestli uhodnete, která jsem já :)



In a costume / V kostýmu :P



With friends after the performance / S holkama po vystoupení

PS: I´m waiting for pics from a friend and I´ll upload them as soon as I get them, so stay tuned. 
PS: Čekám na fotky od kamarádky, hodím je sem jen co je budu mít, tak zůstaňte na příjmu.



Mohlo by se vám líbit

9 komentářů

  1. Koukám na tebe, bílé tričko a černé legíny, je to tak..? :) Pěkně se tam vrtíš! Vypadá to skvěle, je to moc zajímavý! Tohle už je video z vystoupení nebo z nácviku..?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, parádně to tam rozjíždíte, radost pohledět! :-) A samozřejmě, Tebe jsem poznala hnedka, máš to boa, co jsi vyhrála na silvestra? :-) To jsem ráda, že sis to včera užila, na fotkách to tak rozhodně vypadá, uvolněná, spokojená :-)
    Jo a k Tvému komentáři, s finanční zásoby se tenčí, ale když to bylo po 29 korunách, tak to moje peněženka ještě nějak ustála :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sem si říkala.. a měly jste nějaké stejné oblečení..? A nebude video i z představení? :) Mě se to strašně líbí, škoda že u nás není něco podobného.. :( i když teda já bych na to asi neměla jak předpoklady, tak odvahu.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky tě vidím! -ultramarinové boa. No nice, nice, jen co je pravda. To tam musíte asi pořád zametat to odletující peří :-D

    Hassan

    OdpovědětVymazat
  5. This flirt party should have been nice. I liked the pics. I'm glad you liked my blog. I'm gonna post some pictures of myself soon.

    xoxo
    Iza

    http://vintageiz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. já to prostě budu muset jít zkusit, vypadáte skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné! A na fotkách ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  8. to musela byt super akce. Na videu jsem Tě taky hned poznala (černobílá).
    Choreofrafie je super a dost dlouhá, já bych to asi nedala! :-O
    NA FOTKÁCH TI TO SLUŠÍ!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images