A bag / Taška

As the most of you after finishing high school I stopped wearing a backpack and put all my stuff into a handbag. It´s not really healthy and it´s the shortest way to scoliosis but at least you don´t look like you´re going on a hiking trip.
 Since I´ve strated studying uni I´ve had many bags and everytime I bough a new one, it was bigger than the one before. I suppose it´s because I carry more and more things in it. Ironically those for school are the minority. Mostly I keep there things I need when I stay overnight at my bf´s place. I believe you know this too.
 So this all led to this giant bag. It doesn´t look like it in the picture but it´s really huge. I got it for Christmas and the day after I was able to put almost all my other presents into it - just so you get the idea... There´s also a removeable pocket for notebook which I really appreciate since I hate what it does in the bag when it´s not fastened. There´s also a small pocket for a cell phone and another one for cosmetics or other stuff.
I probably won´t go to school as much as I did this semestr but I´m sure I´ll use it very often even for work if I manage to finish school and find a job (if I´m lucky).
What about you? Do you prefer big bags or do you wear rather small ones?

Asi jako většina z vás jsem po vychození střední školy odložila batoh a začala nosit do školy kabelku. Ono je to sice vrcholně nezdravé pro záda a přispívá to leda ke skolióze, ale aspoň si člověk nepřipadá jakože jede na vandr, že...
 Od té doby, co chodím na vysokou už jsem vystřídala pěknou řádku tašek a tak nějak mi připadá, že si kupuju čím dál větší modely. Asi to bude tím, že v nich tahám čím dál víc věcí přičemž těch školních je úplné minimum. Většinu tvoří věci, které potřebuju, když přenocuju u přítele. Věřím, že to určitě znáte. Přítel to vždycky komentuje slovy, jestli se k nim už stěhuju nebo co...
 Tak jsem se propracovala až k téhle obryni z New Yorkeru. Ona sice na fotce nevypadá, ale je fakt velikánská. Dostala jsem ji od Ježíška a druhý den jsem do ní naskládala skoro všechny dárky, co jsem dostala, to tak pro představu. Má dokonce vyjímatelnou kapsu na notebook, což hodnotím hodně kladně, protože ve staré tašce se mi počítač pořád překlápěl a dělal neplechu. Dál má kapsičku na mobil a vnitřní kapsičku na kosmetiku nebo nějaké drobnosti. Do školy už v příštím semestru asi moc chodit nebudu, ale věřím, že tašku užiju třeba i pak do práce (jestli nějakou seženu).
A co vy? Dáváte přednost velkým XXL taškám, nebo raději sáhnete po nějaké menší a elegantnější?



Mohlo by se vám líbit

13 komentářů

  1. To se teda ježíšek dobře strefil, taška nejen že dost dobře vypadá, ale taky se tváří i dost prakticky! Ta kapsička na noťas by se mi taky šikla :-) A co se týče mých tašek, tak se mi jich doma pomalu kupí už docela hojný počet a mám tam zástupce obryň i nějaké ty menší třeba na víkend, když vyrazím někam, kde nepotřebuju víc než schová i taková mrňka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taška je moc pěkná:)
    já jsem dala sbohem batohům už v prváku na gymplu, takže záda trpí o to dýl....ale za krásu se musí trpět no:DD

    OdpovědětVymazat
  3. súhlasim s Térou, taška je nielen krásna, ale tiež moc praktická. Ja som tiež notebook jedným časom nosila v kabelke, ale sa mi dosť poškriabal tak som to musela vymyslieť inak a Ježiško mi pred 2 rokmi doniesol novú tašku na neho :D

    Inak ja tiež, čím ďalej tým väčšie tašky nosím a hlavne nielen väčšie, ale aj ťažšie, tak môjmu chrbtu dávam zabrať :(

    OdpovědětVymazat
  4. Teeda aj ja by som takú potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi od ježíška dostala pěkný dárek. :)
    Taška je vypadá moc hezky a i prakticky, jak píše Terka. Kapsičku na noťas už teď moc nedocením, protože služební notebook si domů moc často neberu a ten domácí vezmu jen občas na dovču v klasické brašně. Já se snažím přesedlat z větších tašek na menší, abych ulevila zádům, ale když si do práce nesu svačinu a případně i oběd, tak nosím větší.
    Dokud jsem ale studovala, tak jsem nosila buď dámskou tašku na notebook nebo také velkou kabelku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. love it!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá pěkně, já bych potřebovala nějakou novou, měla jsem od Guess, kterou teta dostala k parfému zadarmo, nosila jsem jí asi měsíc a utrhlo se ucho, takže kdo ví, jestli to byl opravdu Guess a nebo tetu ošidili nějakým padělkem.. teď používám ostatní kabelky, které jsou už poničené, oloupané... je to jen provizorní, potřebovala bych novou!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná! :) Mám ji už nějakej ten pátek vybranou v NY :D Je opravdu obrovská a do školy velmi praktická. Doufám, že jí dají do slevy. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně na tuhle jsem se taky dívala! :D Ale už mi přišla až moc velká - na druhou stranu tě úplně chápu, to přenocovávání, zvlášť když pak jde ještě člověk do školy nebo cvičit, je fakt děs! :D Já už jsem si vyškemrala dva šuplíky u přítele ve skříni, nakoupila některý věci dvakrát a donesla si tam spoustu věcí, abych to nemusela furt tahat tam a zpět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, máš recht, akorát já tam zase nejsem tak často, abych si všecko koupila dvakrát. Na to jsem asi moc velká spořivka. Jinak já jsem se z jednoho šuflíku přestěhovala do jedné větší skříňky v pokoji a jedné skříňky v koupelně :D

      Vymazat
  10. Teda, ehhm, já už i druhým rokem na střední nosím takový plátěný batůžek (super se na něj kreslí :D), přijde mi jako z pohádky. :3 (hrozné dítě jsem :D) Ale je fakt, že zbytek holek má vážně ty kabelky, hmm.
    Ale ta tvá taška vypadá taky super prakticky, hl. má i tu kapsu na notebook. :D

    OdpovědětVymazat
  11. takýchto tašiek nie je nikdy dosť!:D
    thebloggerina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images