Ball / Ples

Hi everybody, yesterday I attended a university ball. And even though I don´t go to the faculty of education (it was their ball) I enjoyed every second of it. There were more options how to spend the evening - you could dance on a live music or downstairs at the disco (where was a great DJ by the way). I had faboulous time even though I went with a friend instead of my boyfriend who doesn´t like this kind of events, coming home at 3 a.m. is the proof of it. Anyway it was a perfect opportunity to wear my lace dress I got as a christmas present. I also ordered myself to the hairdresser´s to have my hair styled into a sixties looking hairstyle. The dress is such a remarkable piece that I kept everything else black and simple. Have a look yourselves. xoxo Eve.h

Ahojte, včera jsem si zašla na vysokoškolský ples a přesto, že nechodím na pajdák (jehož ples to vlastně byl), užila jsem si každou vteřinu. Večer se dal trávit víc způsoby. Buď se dalo tančit nahoře ve velkém sále na živou muziku a nebo dole na diskotéce (kde byl mimochodem skvělý DJ). Kolem půlnoci vystoupila i Aneta Langerová a musím říct, že jí to moc slušelo ;) Skvěle jsem se bavila i přes nepřítomnost mého přítele, který tyhle akce zkrátka nesnáší. To, že jsem přišla domů ve tři ráno je myslím dostatečný důkaz. Navíc to byla skvělá příležitost si obléct krajkové šatičky, které jsem dostala k Vánocům. Taky jsem se objednala ke kadeřnici na učesání. Zvolila jsem jakože 60´s účes. Šatičky jsou samy o sobě takový kousek, že jsem zbytek sladila do černé a nepouštěla jsem se do žádného zbytečného přeplácávání. Koukněte sami. Vaše Eve.h








dress / šaty HM
sleeves / rukávy New Yorker
heels / lodičky CCC
string of beads, headband / korále, čelenka fler.cz
clutch / psaníčko Christmas present

Mohlo by se vám líbit

25 komentářů

  1. Wow, ty šatičky jsou moc pěkné a slušelo ti to! Já jdu na ples příští pátek a pak v sobotu 24.3. 2012 a těším se, jak si obleču šaty, co jsem si koupila minulý týden. :)

    OdpovědětVymazat
  2. You look gorgeous - your dress is lovely, accessories are just right and the hairstyle is fabulous!

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni, Tobě to tak sekne! Po takových krajkových šatech slintám už dýl, jsou super :-) A poslední fotka vážně vypovídá o skvělém večeru :-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow tak to teda hodně závidím tu Anetu L.!!!
    moc ti to sluselo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Týýý jo! Vypadáš naprosto božsky! Účes je úplně boží a k těm nádherným šatičkám, které ti neuvěřitelně sluší, se skvěle hodí! :) Tak a všechno jsem to shrnula v jedné větě, ale raději ti napíšu ještě jednou: Vypadáš naprosto úúúžasně!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten účes, ty šaty!! :) Moc ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty i účes se mi moc líbí, ples závidím, já letos nebyla :-( A ještě je fajn, že píšeš v AJ, hezky se mi to čte, ale to jsem už asi psala.. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásnej učes..ten se vážně povedl..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší, ty šaty jsou strašně krásné a děsně ti to v nich sluší. Jo a máš moc šikovnou kadeřnici! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherně udělané vlasy!:) slušelo ti to :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasy nahoru jsou u tebe prostě top! nos je častěji:)

    a ještě ti musim povědět že máš strááášně krásný šaty které ti strááášně moc slušej. :D :)

    http://since-a-year.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. WOOOW!
    Moc ti to sluší! Je vidět že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt krásná, Evi! Šatičky, účes, prostě všechno se ti moooc vydařilo! :) P.S. A příští rok se tam potkáme, pajdácký plesy jsou legendární! :D

    OdpovědětVymazat
  14. pripájam sa k ostatným, veľmi ti to pristalo, všetko si to dokonale zladila :)

    OdpovědětVymazat
  15. moc ti to sluší...ty šatyčky jsou rozkošný =)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty krajkové šaty jsou nádherné!!! Strašně ti sluší! Super, že sis ples užila:)

    OdpovědětVymazat
  17. You look so cute!!!! Love this dress and your hair!
    Just lovely <3
    xxxxx, Dani

    http://www.danischwanke.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ten účes ti veľmi pristal ..teda mám pocit že je to jeden z najlepších akoby outfitou čo som tu videla
    Teda nejak sa mi zdá že si opeknela ...alebo som tu dlho nebola ?

    OdpovědětVymazat
  19. Your hair looks super cute in this style! I really like your dress, too.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpovědětVymazat
  20. Love this look from head to toe!!

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    OdpovědětVymazat
  21. krasny uces aj šaty
    velmi ti to pristalo :)

    OdpovědětVymazat
  22. Byla jsi naprosto okouzlující!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. krásne vlásky aj šaty!!sluší:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images