Zomato foodie meet up

Ahojte,

 dneska to bude zase trochu místní a hlavně o jídle. Minulý čtvrtek jsem byla pozvána na Foodie meet up webu Zomato . Kdo neznáte, je to portál, který sdružuje recenze na restaurace, kavárny a jiné podniky tohoto druhu v republice. Nejedná se však o recenze nějakých špičkových gastro recenzentů, nýbrž nás obyčejných strávníků. Cílem je, když už se rozhodneme do nějaké restaurace zavítat, abychom věděli, co můžeme očekávat od daného místa od prostředí přes servis až po místní laskominy.

Já jsem byla pozvaná do restaurace Triniti, kterou najdete v budově Triniti hned vedle galerie Vaňkovka na ulici Trnitá. Musím říct hned z kraje, že tahle poloha je poměrně nešťastná. I když jsem věděla, kam mám jít, musela jsem k Vaňkovce a ještě za roh s tím, že po cestě nebyla žádná cedule, která by mě spolehlivě navedla. Nakonec jsem šťastně dorazila a sama paní spolumajitelka mě navedla k našemu stolu.
 Jakmile se všichni ostatní účastníci usadili, dostali jsme skleničku Prosecca na uvítanou a poslechli jsme si něco o podniku.



 Momentální provozovatelé jsou tam teprve chvíli a tak nějak se vyrovnávají s prostředím, které tam vytvořili majitelé před nimi a bylo vidět, že nejsou spokojeni s momentálním zařízením. To můžu jedině schválit a držím jim palce při případné renovaci. Směr, kterým se chtějí vydat je středomořská kuchyně v rozumných finančních mezích. V žádném případě si nechtějí hrát na nějakou nóbl restauraci pro horních deset tisíc, což by se jim dle méh názoru v Brně ani nevyplatilo. Místní zákazníci totiž hodně slyší na cenově přijatelné služby.
 Jak jsem už zmínila, v Triniti se zabývají převážně středomořskou kuchyní a sestavené menu tomu odpovídalo.


Nejdříve byla na řadě paprika. Přestože byla pečená, byl to studený předkrm. Musím říct, že byla opravdu česneková, ale sýr to velmi pěkně tlumil. K paprice jsme dostali taky čerstvé pečivo, které si v restauraci pečou sami, což vidím jako velké plus, když si vezmu to nechutně oschlé nakrájené pečivo, které se běžně nabízí ve většině českých restaurací.


Následovala rajčatová polévka. Ta mi moc chutnala, nebyla ani horká ani studená, chuťově jednoduchá a velmi lehká. Na tu si do Triniti určitě zajděte třeba na polední menu, pokud to máte poblíž a máte podobné polévky rádi. Doporučuju!


Hlavní chody jsme měli možnost ochutnat hned dva. Linguine s lososem a rajčaty a maso. To se na poslední chvíli změnilo. Nebylo tedy telecí, co můžete vidět na menu, ale jehněčí. Na to jsem se docela těšila, protože jsem jehněčí nikdy předtím neochutnala. Nabrala jsem si od každého něco, abych to otestovala. Měla bych jen jedinou výtku k servírování masa. Vzhledem k tomu, že před nás postavili dvě velké mísy, abychom se obsloužili sami, mohli maso nějakým způsobem naporcovat. Přinesli ho totiž i s kostí a tak stálo trochu úsilí oddělit nějaký ten kousek bez toho, aby se člověk postříkal nebo maso hodil někomu do klína. To jsme ale naštěstí zdárně překonali a mohlo se hodovat.


Co se těstovin týče, ráda bych řekla, že nejsem velký fanda ryb, takže těstoviny jsem ochutnala a byly dobré, ale sama bych si je asi neobjednala. Zato maso mě velmi mile překvapilo. Slýchám totiž často, že jehněčí a skopové má takovou divnou pachuť, ale tady nebylo na co si stěžovat. Maso bylo šťavnaté, pěkně propečené a v kombinaci se smetanovými bramborami naprostá pecka! Tady bych ráda poznamenala, že není občas vůbec na škodu vyjít ze svojí komfort zóny a vyzkoušet v restauraci jiné maso než kuřecí, vepřové nebo hovězí. Pokud je místní kuchyně taková, jako v Triniti, nemáte se vůbec čeho bát.
 Dezert pro nás nepřipravili a tak jsme se po lehké konverzaci (jak jinak než o jídle) a lehkém vytrávení začali pomalu rozcházet domů. Tímto bych ráda poděkovala Zomatu za pozvání a velmi příejmně strávený večer a těším se na nějakou další ochutnávku v neméně příjemné společnosti a atmosféře jaká panovala v Triniti.
 Restauraci určitě doporčuju všem, co v Triniti pracují na obědová menu, které nabízí. Prostředí bych ještě trochu pozměnila, aby odráželo celkovou filozofii místní kuchyně. Věřím, že by hosté ocenili trochu domáčtější a více středomořskou atmosféru interiéru.


Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Restaurace vypadá zajímavě a jídlo ještě lépe. :) Musela to být milá akce. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images