Nejmilejší outfity roku 2014

A že jsme tak v té rekapitulaci, ráda bych se ještě ohlédla za mým šatníkem z loňského roku. Outfity se mi moc nedařilo fotit a je fakt, že mi loni celkem scházela kreativita - zřejmě úměrně k náladě. Na druhou stranu jsem si v loňském roce koupila hodně věcí, které, pokud nějak extrémně neztloustnu, budu nosit dokud se nerozpadnou.


Květované šaty z Topshopu... Moje velká loňská láska, kterou jsem nosila opravdu celoročně. Jsou hrozně příjemné a ten krásný hravý vzor mi prosvětloval celou zimu.


Leden nebyl teplotně nic moc, tak jsem mohla dát dohromady trochu lehčí kabát s pánskou beranicí, kterou jsem dostala předloni od (přítele) Ježíška. K tomu hnědé džíny a sněhule a šup za dobrou kávičkou.


Bílá (jakože hedvábná) halenka je také loňským nováčkem z H&M. Nosila jsem ji celé léto a pod huňatý svetr do V i na podzim. Je perfektní. Dá se zastrčit do džín, do sukně do pasu, nebo ji nosím s páskem. Jako velké plus hodnotím i to, že se vůbec nemačká.
PS: Tímto ještě jednou děkuju holkám blogerkám za skvělý piknik v Lužánkách.


A hned jak se trošku oteplilo, přišla ke slovu tahle úžasná plisovaná sukně z Asosu. Na tu nedám prostě dopustit! Asos se vůbec v poslední době stal mým oblíbeným zahraničním obchodem hned vedle Topshopu.

 A pak už jen džíska forever! :D Ještě kratičce k šatům. Jsou z H&M za pár šupů a naprosto obyčejné bavlněné, ale parády se s nimi nadělá až až...


 Podzim a zima a huňaté svetry, to jde zkrátka ruku v ruce. Já jsem se trochu předzásobila (kde jinde než) v H&M.

Tak uvidíme, co po módní stránce přinese rok 2015.

A co Vaše loňské outfity? Co jste nosili nejvíc?

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Sakra, Tobě to ale v těch šatičkách sluší! :) a na tom pikniku, taková krásná něžná víla! :) Nádhera! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images