New York City 1

Rok 2018 je v plném proudu, ale já bych se dneska ještě ráda ohlídla za rokem 2017. A jak už název napovídá, vrátím se vzpomínkou do New Yorku. Tohle město, "které nikdy nespí", bylo totiž úplně prvotní impuls k naší velké americké cestě. Pro mě, jakožto dítě odchované na amerických filmech a seriálech, NYC vždycky představovalo takovou až bájnou zemi, kde se dějí všechny ty neuvěřitelné věci a příběhy. Takže, když jsem poprvé z auta uviděla Manhattan, bylo to pro mě naprosto neuvěřitelný a neskutečně silný zároveň. Já děvče z mrňavé dědiny na Moravě a město amerických snů!

Asi vás tedy nepřekvapí, že jsme odhodili auto a kufry na ubytování v Brooklynu a vydali se prvním metrem do Brooklynské čtvrti DUMBO, odkud je výhled na Brooklynský most a hlavní dominanty Manhatanu.


Prošli jsme se kousek z metra Brooklynským parkem a tam už byl v celé své kráse! A bylo to tak úžasný, že vám to ani nedovedu popsat slovy. Chvíli jsme pokoukali a pak se šli projít. Bylo už spíš k večeru, takže všechny galerie a designové obchůdky v téhle čtvrti byly zavřené a restaurace naopak praskaly ve švech. Nakonec jsme skončili v takovéme pizza bistru, ale jídlo bylo výborné!



Nedaleko Brooklynského mostu je Manhattan bridge a škvíra mezi domy, kterou je na něj vidět, byla použitá jako exteriér loftu Humphreyových v Gossip girl, takže to byl můj první seriálový moment v NYC. No a lidí se tam samozřejmě fotilo požehnaně... Jak jinak.



A na závěr tenhle pohled, který se nám naskytl po večeři a po cestě na metro. Zkuste si jen představit, že mezi vámi a touhle zářící krásou není nic než vzduch. Ještě dneska si vybavím ten pocit, že New York byl v tu chvíli přesně to, co jsem čekala a nezklamal mě ani v nejmenším. A to byl teprve začátek našeho dobrodružství.


V NYC jsme strávili celkem čtyři dny, takže si dovolím i tenhle post rozdělit na několik částí, abych vám mohla všechno náležitě popsat.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images