Svatební outfit

Ne, nelekejte se. Nepraštili jsme do toho, ale letošní rok je zase plný svateb mých známých a kamarádů. Minulý týden jsme měli tu čest zavítat na svatbu do Červeného kostela. Brněnští jistě znají. Nemohla jsem se rozhodnout kterou sukni nebo šaty si vzít. A pak mě napadlo... Počkat a co culottes? Bude to aspoň trochu osvěžení a v kombinaci s krajkovou halenkou to dostane elegantní finiš. V šatech tam stejně půjde každá, že... A tenhle outfit byl na světě. Tyhle neobvyklé kombinace čehokoliv jsou teď něco jako moje krédo. Přítelovi se tenhle look moc líbil a pořád mě za něj chválil... No co si děvče může přát víc!







blouse, handbag / halenka, kabelka H&M
culottes Jovonna by Topshop
flats / jakože baleríny New Look by Asos

A co vy? Máte před sebou taky hodně svateb? Co nejčastěji oblékáte?

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Ono to na první pohled není ani poznat, že se jedná o culottes. Super Evi, taky se mi to moc líbí, je to správně chic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, děkuji Aničko ;) Chvála od tebe znamená hodně! :)

      Vymazat
  2. Originální nápad, moc ti to sluší :) Není to náhodou focené před FF? Připadá mi to tam nějaké povědomé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Moni ;) Fotili jsme s přítelem na Arne Nováka ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images