New in

Ahojte,

 měla bych se vážně ale vážně stydět, protože jsem celé léto docela hodně nakupovala. O víkendu bylo krásné počasí, tak jsem si dovolila vám to všechno nafotit na balkoně. Tak se pojďme tou hromadou prohrabat.

Tuhle krásnou halenku jsem si ulovila ještě na dovolené v H&M v Caen. Možná jste ji na mě zaznamenali v příspěvku o výletu do Café Fara. Strašně se mi líbila ta krajka na rukávech.... Přišlo mi to prostě strašně francouzské. Není v ní moc teplo, takže bez nějakého tílka vespod ji přes zimu moc neužiju, ale nevadí. Aspoň se budu víc těšit na další jaro a léto. :)



A u H&M zůstaneme. Další věci jsem si koupila na jejich e-shopu a jsou to už spíš takové podzimní kousky.

Tuhle sukni jsme strašně chtěla, ale nikde v kamenných obchodech jsem ji nemohla sehnat. Bohužel mi poslali jinou barvu a materiál, takže tu jsem musela vrátit a musím říct, že vracení věcí tam úplně nefunguje. Je to zbytečně drahé a komunikace není právě nejlepší, ale povedlo se a mám konečně tu správnou. Bude skvělá na podzim/zimu. Začínám už mít úplně chuť zapalovat svíčky a chumlat se do svetrů.


A tmavě modré sako se zipy... To je prostě něco, po čem jsem dlouho toužila! Jakmile jsem ho tam viděla, letělo do košíku rychlostí blesku. Je ze strašně příjemného materiálu a myslím, že ho na podzim i v zimě využiju. V poslední době začínám být tmavě modrou nebo námořnickou modrou úplně posedlá...


A pak tu jsou doplňky. Tyhle dva jsou ještě pořád z H&M. Šátek je takový ten etno černobílý vzor a musím říct, že jsem si ho moc zamilovala. Je to takový ten teplejší šátkoidní materiál, jestli mi rozumíte :D Pěkně zahřeje a já ho tahám ode dne, kdy dorazil. Kabelku taktéž. Je to taková mrňavá brašnička, když jdete někam a potřebujete jen peněženku, telefon a nějaké to šmrdlátko na obličej.


Další je trochu nečekaný nákup. Byli jsme jeden den v Olympii a přítel si chtěl koupit nové boty, tak jsme zapadli do Humanicu a nakonec jsem s botama odcházela já :D Jsou to docela vysoké podpatky. Jdeme příští rok zase minimálně na jednu svatbu, tak jsem si říkala, že je určitě využiju a taky do divadla a tak vůbec. Díky tomu, že mají neutrální barvu je můžu vzít úplně ke všemu. Nicméně budu muset zapracovat na chůzi v nich. Pořád chodím v botách bez podpatku, takže musím trénovat, trénovat a zase trénovat!


A poslední tu máme úlovky ze včerejšího Koloniálu. Oboje jsem si vyhrabala u stánku, kde měla slečna velikou krabici se všemi možnými druhy peckových naušnic. Zvlášť ty s těmi sakurovými větvičkami se mi moc líbily a prostě jsem je musela mít....


Takže toliko k mému nákupnímu šílenství a hned jak se k tomu dostanu, bude určitě příspěvek o Koloniálu. Bylo to tam super ;)

Pěkný zbytek posledního letního víkendu vám přeje,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images