Micelární voda Bioderma

Ahojte,

 pojďme si udělat takové malé kosmetické okénko. Jak tušíte z nadpisu, bude to micelární vodě. Na úvod bych ráda řekla, že jsem si ji nekoupila. Byl to dárek a vodním odličovačem jsem se hezkou řádku let vůbec neodličovala. Byla jsem proto hodně zvědavá, a to taky proto, že moje kosmetička říká, že micelární vody jsou jen takový kosmetický humbuk. Poslední rok dva jsou totiž hodně populární, tak pojďme na to.



Oficální popis:

Pro šetrné čištění a odlíčení pleti a očí. Micely obsažené v jejím složení umožňují šetrné odstranění nečistot. Aktivní zklidňující složky zabraňují nepříjemným pocitům podráždění pleti. Výborná snášenlivost. Bez parabenů. Bez oplachování. Hypoalergenní.

Moje zkušenost:

Je samozřejmě skvělé, že je to voda, která neobsahuje žádné chemikálie. To je všechno hezké, ale mám vcelku podstatné výhrady. Nejdřív se mi voda zdála být fajn, ale při delším používání mi začalo trochu vadit, jak mám suchou pleť kolem očí a všimla jsem si, že mám i trochu výraznější vrásky kolem nich. Kromě toho, když chci odlíčit řasenku, která není úplně rozmazávací, musím řádně přitlačit, což se mi nezdá právě pro oční okolí úplně ideální stav. Samozřejmě vodu dopotřebuju, už mi jí ani moc nezbývá, ale další si určitě nekoupím. Odličovače na bázi oleje mi bohužel vyhovují víc.

A co vy a Bioderma? Používáte? Jste s ní spokojené?

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Miceálky jsou fajn v minibalení na dovolenou. Na koupelnovou poličku patří něco jiného.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images