Pouštíme draky

Ahojte,

 jak si užíváte první říjnový víkend? Musím se přiznat, že čím jsem starší tím mám podzim raději. Samozřejmě ten krásný a zářivý. Tento týden začal v Brně Týden kávy. Vy, co mě sledujete, víte, že kafe miluju, takže se moc těším na speciální kávová menu v kavárnách a doufejme, že se s přítelem dostaneme i na nějaký program.
 Nicméně dneska bych Vám ráda ukázala, co jsme prováděli s přítelem o minulém prodlouženém víkendu. V neděli jsme navštívili přítelovu rodinu na chatě a měli tam vážně vážně pohodlné houpací křeslo...


a dali jsme si trochu burčáčku...


V pondělí jsme si dali výbornou snídani na sluníčku na našem balkoně...


A odpoledne jsme pouštěli draka, vítr byl fakt luxusní, takže to letělo prakticky samo....





jacket / bunda Asos (River Island)
skirt / sukně Topshop
handbag, tights / kabelka, punčocháče H&M
scarf  / šála vintage ukradená tatínkovi :)
boots / boty Street

Jak vidíte, koženou bundičku jsem ještě neuklidila i když je pravda, že když jsme ve středu s brněnskými blogerkami fotili outfity, už mi v ní nebylo nejtepleji.

Užili jsme si krásný sváteční den...


A jak jste se měli vy? Pokud jste z Brna, chystáte se na Týden kávy?

Mějte se krásně!

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Naprosto krásná předposlední fotka!! :-)
    Draky jsem nepouštěla, ani nepamatuju.... ach, kde jsou ty časy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Vendy :) No někdy je potřeba vypustit to dítě, co v sobě člověk furt má :D

      Vymazat
  2. Mně se zase strašně moc líbí ta první fotka, tu jen zarámovat. Na Týden kávy se chystám, snad to vyjde. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Peti. Tak třebas se tam potkáme ;)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images