Pouštíme draky

Ahojte,

 jak si užíváte první říjnový víkend? Musím se přiznat, že čím jsem starší tím mám podzim raději. Samozřejmě ten krásný a zářivý. Tento týden začal v Brně Týden kávy. Vy, co mě sledujete, víte, že kafe miluju, takže se moc těším na speciální kávová menu v kavárnách a doufejme, že se s přítelem dostaneme i na nějaký program.
 Nicméně dneska bych Vám ráda ukázala, co jsme prováděli s přítelem o minulém prodlouženém víkendu. V neděli jsme navštívili přítelovu rodinu na chatě a měli tam vážně vážně pohodlné houpací křeslo...


a dali jsme si trochu burčáčku...


V pondělí jsme si dali výbornou snídani na sluníčku na našem balkoně...


A odpoledne jsme pouštěli draka, vítr byl fakt luxusní, takže to letělo prakticky samo....





jacket / bunda Asos (River Island)
skirt / sukně Topshop
handbag, tights / kabelka, punčocháče H&M
scarf  / šála vintage ukradená tatínkovi :)
boots / boty Street

Jak vidíte, koženou bundičku jsem ještě neuklidila i když je pravda, že když jsme ve středu s brněnskými blogerkami fotili outfity, už mi v ní nebylo nejtepleji.

Užili jsme si krásný sváteční den...


A jak jste se měli vy? Pokud jste z Brna, chystáte se na Týden kávy?

Mějte se krásně!

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Mně se zase strašně moc líbí ta první fotka, tu jen zarámovat. Na Týden kávy se chystám, snad to vyjde. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Vendy :) No někdy je potřeba vypustit to dítě, co v sobě člověk furt má :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images