Finished at last / Konečně volno

Hi guys,

 first of all I ´d like to thank you all for wishing me good luck yesterday. I´m sure it´s one of the reasons I passed my final exam. I can call myself a master since yesterday. The exam was quite fine in the end and even less stressful and difficult than some of the exams I had passed before during my uni study. I got very good grades for both my diploma thesis as well as the oral exam. Then I went to have two delicious macaroons and a cup of coffee and then straight home to celebrate with my family. I was wearing a simple black and white combination. You could have seen it here .
The only two things left of my student life are graduation and a celebatory party with my schoolmates and after that my uni life will be oficially over.
I would like to ask you one thing. I´m planning a post "How to make it through your uni time" or "What I´m going to miss when I´m no longer a uni student" so please let me know if you´d like it in the comments below. Thank you. You´re all the best followers ever. :)

---

Ahojte,

 předně bych vám všem chtěla moc poděkovat za podporu a všecky držené končetiny. Jsem si jistá, že to byl jeden z důvodů, proč se to povedlo. Od včerejška se můžu pyšnit titulem magistra a musím říct, že zkouška byla nakonec vcelku pohodová. Paradoxně některé zkoušky na ekonomce byly mnohem těžší a náročnější na přípravu. Odnesla jsem si dvě béčka a potom jsem se vypravila na dva oslavné makronky do Preclíku a na kávičku a pak šupem domů. Oblečení jsem zvolila jednoduché v osvědčené černobílé kombinaci. Mohli jste ji vidět tady
Už mě tak čeká jen promoce a nějaká ta společná kalba se spolužáky a mému studentskému životu bude nadobro odzvoněno. Můžu si to taky odškrtnout ze svého seznamu.
Chtěla bych se zeptat, jestli by vás zajímal post na téma "Jak přežít vysokou školu" nebo "Co ze studentského života mi bude chybět"? Už nějakou chvíli o tom přemýšlím, tak by mě zajímal váš názor.
Dejte mi vědět do komentářů a ještě jednou vám moc děkuju. Jste skvělé. :)


Mohlo by se vám líbit

10 komentářů

  1. Moc Ti gratuluju, Evi! Jsi prostě jednička, o tom žádná :-) Užívej si zaslouženého volna a mezitím určitě takový článek sepiš, moc ráda si ho přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke gratulaci, jsi moc šikovná :-) Mě to naštěstí čeká až za 2 roky. A článek o studentském životě si taky ráda přečtu, zajímá mě, jak to mají ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji, jsi šikulka! A určitě mě článek na téma "Jak přežít V3" nebo i o tom, co ti bude chybět, zajímá. Budu se těšit. :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. velká gratulace! a těším na článek o studentském životě ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi nejšikovnější, moc gratuluju :). Nějaký takový článek určitě udělej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju, kde jsi studovala MU, VUT...? Určitě bych ocenila tipy, jak přežít vysokou,kam na mejdany do kavárny... Já s vysokou stále bojuji a střídavě vítězím a prohrávám:)

    OdpovědětVymazat
  7. hello!!!! this is my first time visiting your blog, this is a great post and you have a great blog also... I love it! please come visit my blog some day, I have great projects and you´ll be very welcome...
    kisses dear
    www.petitgraphie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Veliká gratulace, Evičko! :-) a určitě články napiš, ráda bych si je pečetla!

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám moc děkuju, holky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hello Eve!

    I'm so happy for you that the exam wasn't that bad, I get nervous just thinking about it. Congrats33

    It was a very beautiful wedding! Me two, outdoor-weddings are the best!
    Take care<33
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images