Last days random / Random posledních pár dní

Hi guys,

I know, I know. Even though I´ve finished everything, it´s still radio silent here. I dedicated last few days to resting and  job searching. Pictures I´m bringing you today are quite random snaps I took during last two weeks. They are mostly summper pictures taken by my cell phone, so please excuse their (not very good) quality. I also have a breaking news for you all, so stay tuned.

How are you?

---

Ahojte,

 já vím, já vím. Sice mám volno, ale stejně se tu nic neděje. Posledních pár dní jsem věnovala hlavně odpočinku a taky hledání zaměstnání. Dneska vám přináším pár letních foteček z posledních dnů. Fotky jsou z mobilu, tak prosím omluvte tu (ne)kvalitu. Mám pro vás taky ohromnou zprávu, takže určitě zůstaňte na příjmu.

A jak se daří vám?

One whole afternoon spent with Jane Austen in the sunlight on our balcony /
 Jedno celé odpoledne strávené na sluníčku s Jane Austenovou

My most favorite summer dress / Moje nejvíc nejoblíbenější letní šaty


Refreshing summer cocktail / Osvěžující letní limča


Rewards for my effort for past month / Odměna za moje úsilí za poslední měsíc

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images