Podzimní nálada

Podzim je v plném proudu. Teď už v tom deštivém a lezavém duchu. Dušičky jsou za námi... Celý rok jsem se těšila na léto a když tak najednou rychle skončilo, nějak jsem se nemohla smířit s faktem, že je konec. Myšlenka toho, že se zase budu muset ráno navlíkat do několika vrstev oblečení, bude mi venku zima na ruce a že se zase bude vstávat za tmy, mě naplňovala tak akorát podzimní depresí. Jenže pak se začaly barvit listy na stromech a keřích. A to já každý rok miluju úplně stejně jako když všechno na jaře kvete. V tu chvíli jsem vzala podzim okamžitě na milost. Procházky venku na podzimním sluníčku mezi padajícím barevným listím jsou pro mě neskutečný relax a ještě větší romantika...
Jakmile se počasí překlopí, okamžitě uklízím letní věci a střídám je se svetry. V těch já totiž na podzim/v zimě prakticky žiju. Některé svetry mám v skříni už dobrých pět let a pořídila jsem si i odžmolkovávač, abych i ty méně kvalitní mohla využívat rok za rokem, sezónu po sezóně. Kombinace oblečení vás asi nepřekvapí - džíny, svetr, tenisky. Co je na ní super, že když vyměníte boty za nějaké elegantnější kotníkové a navrch přihodíte tmavomodrý nebo béžový kabát, můžete takhle směle vyrazit i do práce (pokud vám dress code dovolí džíny samozřejmě). Fotky vznikly na procházce kousíček za Brnem o jednom kouzelném víkendovém odpoledni.





svetr H&M
džíny Levi´s
tenisky Converse

Čím jsem starší, tím víc mám ráda tyhle zemité barvy svetrů. Připadá mi to nadčasové a cítím se v nich moc příjemně. Asi, že jsem taková nenápadná myš, tak že v té barvě snadno zapadnu. Svetr je letošní nákup, ale budu se zuby nehty snažit, aby toho vydržel co nejvíc a hřál mě ještě několik dalších let.

Jaký vztah máte k podzimu vy? Co nejradši na podzim nosíte? Budu se moc těšit na vaše komentáře.

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Já jsem se na podzim letos šíleně těšila a teď už na mě začíná pomalu doléhat vánoční atmosféra, pro změnu se nemůžu dočkat Vánoc :D Krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Pavlínko, děkuji, že ses zase zastavila a nechala mi tady komentáře. To mě moc těší. Na Vánoce se taky začínám pomalu těšit... Vánoční Brno, svařák, bruslení a všude světýlka!

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images