Jak nosit černý rolák...


Ahojte,

můj šatník obsahuje hodně černé. Vím, co si asi říkáte. Brrr, černá. Černá a bílá jsou ale základem mého šatníku. Hodí se ke všemu a nikdy nevyjdou z módy. Černý rolák jsem si oblíbila hned z několika důvodu. Je to skvělá věc na vrstvení, kterého je teď v zimě hodně třeba. Díky látce kolem krku a dlouhým rukávům zahřeje. Sám o sobě je neskutečně elegantní a mnohdy i rafinovanější než nejhlubší výstřih do v. Můj rolák je z lyocellu. Je to vlákno podobné viskóze, čili přírodní pevný a prodyšný materiál. Koupila jsem ho před dvěma lety v Lindexu. A protože jsem ho tahala opravdu hodně, koupila jsem si ještě jeden. Taky z lyocellu.
Ale dost řečí... Pojďme na praktickou ukázku toho, že je to opravdu univerzální kousek a snad vás na závěr přesvědčím, že vám v šatníku taky nesmí chybět. Předem se omlouvám za světlo na fotkách. Fotili jsme doma a sluníčko pořád zacházelo za mraky.


Rolák a džíny jsou sázka na jistotu. Všechno pak záleží na tom, co dalšího k nim zvolíte. Společenské boty outfit pozvednou a tenisky zase trochu shodí. Stejně tak sako nebo kožená bunda. Možností je bezpočet.


Sukně a černý rolák je moje srdcovka a musím se přiznat, že i dost no brainer, když se mi ráno nechce stát u skříně a vymýšlet, co na sebe... Možností máte tolik, kolik máte doma sukní. Jak vidíte, používám pořád ty samé tři páry bot. Kromě toho se volně dají použít i kabát bunda a sako z předešlé fotky. V zimě nosím teplé punčocháče.


V neposlední řadě pak můžete rolák dát pod lehčí šaty nebo overal a hned máte super podzimní/zimní kombinaci.
A pokud byste hodně chtěly, dá se samozřejmě vzít i k černým kalhotám a džínům a vytvořit tak all black outfit, pokud máte tenhle vibe rády. Už si v hlavě začínáte skládat kombinace s černým rolákem? Pokud ano, jsem moc ráda, že se mi podařilo vás trochu inspirovat.

To je ode mě tentokrát všechno. Pokud by vás cokoliv zajímalo, ráda odpovím v komentářích.

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Skvělé tipy a kombinace outfitů! Černé roláky mám poslední dobou moc ráda :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images