Mariňada store + outfit

Hi guys,

for once I get back to writing texts in english as well. I would like to be relatable to a bigger audience and I believe this is the way to do it. 
A few weeks ago me and my fiancé visited Mariňada store. Spring had finally arrived so we decided to make ourselves a nice morning and go for a cheeky brunch. For those of you who don´t know the place it´s a small bistro/food and home supply store in Brno, Czech republic. It´s situated near Veveří street in a very art nouvau part of the city... It has very cozy vibes and it´s open until 3 p.m. so during a normal working week we have zero chance to visit it. We got some avocado toasts and omelette and coffee of course and we absolutely loved it.

---
Ahojte,

předpokládám, že úvod v angličtině jste asi neminuli. Ráda bych blog přiblížila většímu publiku a jelikož moje angličtina není úplně nejhorší, dovolím si ji k tomu zneužít.
Před pár týdny jsme s mým milým navštívili Mariňada store. Pokud jste o tomhle místě ještě neslyšeli, jedná se o bistro/obchůdek s italskými specialitami a domácím vybavením. Jedná se o brněnskou záležitost nedaleko ulice Veveří v krásné čtvrti, které po většině vévodí secesní domy. Samotný obchůdek je krásně útulně zařízený a je zkrátka potěšení tam posedět. Obvykle mají otevřeno do 15:00, takže v pracovním týdnu jsme prakticky bez šance tam zavítat. Dali jsme si avokádo toast a omeletu a k tomu samozřejmě kávičku. Bez toho nedáme ani ránu... A byli jsme moc spokojení.

 



... and since it was such a nice and leisurelly Saturday morning I took the liberty of taking some outfit pictures. I wore just a plain white t-shirt, checked skirt, my very very old denim jacket and a new straw bag/basket.

---

... a že to bylo takové krásné a příjemné sobotní ráno, udělali jsme taky pár outfitových fotek. Vklouzla jsem do takové svojí klasiky - bílé tričko, kostkovaná sukně a moje stařičká džínová bunda a navrch můj nový košík.




t-shirt / tričko H&M (100% cotton)
denim jacket / bunda H&M (old)
skirt / sukně Reserved
loafers / mokasíny H&M
straw bag / košík Asos

To spice it up a little I added pins I bought at a local art market the day before. Should you be interested, you can find them here or at Place Store.

---

A abych tomu dodala něco malinko navíc, připnula jsem si na bundu nové odznáčky, které jsem koupila na Bonjour Brno od Kokino. Tuhle osobitou tvorbu můžete najít i naživo a to v Place Storu na Moravském náměstí v Brně.



How do you like to spend spring mornings? I would love you to leave me a comment with all your ideas.

---

A jak rádi trávíte jarní rána vy?

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Taky už musíme tu Marinádu konečně prubnout, díky za postrčení, Evi. Jinak ta sukně je úplně nádherná, košíky teď frčí a tento se mi teda taky moc líbí :) Odznáčky jsem sama na Bonjour Brno obdivovala, líbily se mi tyto a pak ty s francouzským buldočkem a "pardon my French", i když tahle hláška mě nevystihuje :D Myslím, že do Place storu brzy zavítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee Ani, děkuji za milý komentář. Jj, určitě zajdete, nám se tam moc líbilo. A u paní Kokino si taky rozhodně něco kup, měla velkou radost, že jsem si vybrala právě tyhle odznáčky. Prý jsou její nejoblíbenější. ;-)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images