New York City 3.

Ahojte,

trochu opožděně se hlásím s postem o předposledním dnu v NYC.

Už jsem se určitě rozpovídala o tom, že návštěva New Yorku byla hlavním motorem, proč jsem se chtěla podívat do Ameriky, takže už to tu nebudu rozpitvávat...

Třetí den jsme se rozdělili a holčičí část výpravy se vydala nejdřív do Soho za nějakými nákupy. Moc jsme toho nepořídily, ale aspoň jsme viděly Broadway. Samozřejmě s pověstnými žebříky na venkovních fasádách domů - tzv. fire escapes.


Po nákupech jsme vyrazily směr Greenwich village. Podívat se na Washington square park a hlavně na dům, který byl použitý jako vchod do domu, kde bydlela Carrie Bradshaw v Sexu ve městě... Co vám budu povídat, jsem fanynkou od té doby, co běžel Sex ve městě poprvé na ČT1.
Musím říct, že naprosto chápu, proč tam lidi bydlí. Greenwich village je nádherné místo plné zeleně, malých obchůdků a kavárniček a restaurací s venkovními zahrádkami... Posuďte sami.





Na schodech se samozřejmě vyfotit nedalo, tak aspoň o dům vedle.... A nutno podotknout, že to je asi moje nejoblíbenější fotka z celé dovolené...


Z Village jsme potom už všichni pokračovali na Ground Zero - neboli památník 11.září. Moc se mi tam nechtělo, moc tyhle místa nemusím... Atmosféra tam je dost tíživá i po bezmála dvaceti letech....


Na večer jsme ještě zajeli mrknout na park High Line zbudovaný na staré trati metra. To se mi na NYC líbilo asi nejvíc, že mají zeleň, kde se dá a ještě budují další.





Navíc jde odsud vidět Empire State Building... A je skvělé, jak mají propojený park a ruch velkoměsta. Tohle Amíci prostě umí!



Byl to parádní den, asi můj nejmilejší, na který nejčastěji a s láskou vzpomínám...

A co vy? Chtěli byste taky tyhle New Yorská místa vidět na vlastní oči?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images