Svetry, svetry, svetříky

Zdravím vás už v únoru,

omlouvám se, že nebyl žádný článek, ale předminulý víkend jsme trávili na horách. Nějak se mi pak s vybalováním a úklidem všechno oddálilo a nestihla jsem pak už nic dát dohromady. Nicméně jsme s přítelem minulý týden nafotili tohle "svetrové story", tak snad se vám bude líbit. Chtěla jsem vyzkoušet trochu jiný styl focení těchhle příspěvků a spojit tak svetry s domácím prostředím.

Tak pojďme na to!

Snažím se v poslední době hodně omezovat sociální sítě a internet a spíš třeba číst, nebo se jinak kreativně vybít. Momentálně čtu knížku od Garance Doré Love Style Life. Je to spíš taková oddechovka, ale hrozně mě baví s jakou ironií píše o tom, jaké jsou Francouzsky a srovnává je s Američankami. Hodně mě inspiruje taky její sebeironie a odstup s jakým píše o svém životě, osobním i profesním.
A kromě knihy bych tu ráda vyzvdvihla také moje oblíbené kousky oblečení, které mám na fotce sobě. A to tmavě modrý svetr z Asosu a skinny džíny Levi´s z Freshlabels. O džínách a Freshlabels si můžete počíst v samostatném článku TADY. Oba kousky jsou v poslední době pro mě"go to", čili tahám je neustále, kam se dá. Ve svetru je neskutečné teplo a je to v podstatě jako mít na sobě měkkoučkou deku. A navíc ta barva! Námořnická modrá je prostě nej!


Nevím jak vy, ale já v zimě piju litry a litry neslazeného čaje. Na zahřátí a taky abych dodala hydrataci vlasům a pleti. Přecházení z tepla do zimy a taky suchý kancelářský vzduch jim nedělají vůbec dobře. Ještě podotýkám, že se jedná o čaje ovocné - vím, že černý čaj se nedá do tekutin počítat. Nejradši mám značku Biogena. Biogena je česká značka a jejich ovocné čaje mají vždycky minimálně 50% přírodních složek. Dá se koupit běžně v obchodě a já pro něj chodím do DM drogerie. A ještě připomínám, že tenhle post není nijak sponzorovaný!
Co se týká svetru, koupila jsem ho na podzim v Camaieu a je neskutečně příjemný. A navíc ta medová barva! Spoustu lidí mi tvrdí, že tahle není nic pro mě, ale mně se zkrátka líbí v kontrastu s mojí barvou vlasů a navíc mě zahřeje už na pohled.


A poslední tak trochu zasněná fotka z naší předsíně. V posledních letech jsem si moc zamilovala kombinaci vínové a černé a nikdy bych to nečekala, ale celkem nosím i cropped svetříky. Tenhle je z H&M v kombinaci s mom jeans, které jsem si přivezla z Ameriky. Zatím je na ně bohužel venku ještě pořád zima, holé kotníky zkrátka nejsou nic pro mě. Ale už se moc těším, jak je na jaře vytáhnu.


A bez čeho se v zimě neobejdete vy? Moc se těším na vaše reakce.

Mějte se krásně,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Bezvadný typ článku :) Tmavě modrá a vínová, to jsou přesně mé barvy :D Levisky ti závidím, bohužel já mám s velikostmi u džín hodně problém, a tak bych se po nich podívala jedině v kamenném obchodě :)
    Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kači ;) Taky jsem měla strach, jak mi džíny budou, ale naštěstí sedly jako ulité.

      Vymazat
  2. Ten žltkastý ti moc pristane! Svetre tiež neskutočne milujem a najradšej by som ich nosila stále dookola. So zimou mám určite spojený ako aj ty spomínaš čaj a sviečky!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Svetříky jsou moc krásné a věřím, že i moc pohodlné. Já mám nejraději takové ty huňaté. Jenže bývají docela drahé a tak je musím kupovat z různých eshop second handů nebo tak... Pokud bys o nějakém věděla, určitě mi dej vědět :) Moc by mi to pomohlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já mám moc ráda sekáč 1981, je online a pak taky Luka Vintage Prague.

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images