New York City 2

Ahojte,


hned z kraje se musím omluvit za tu dlouhou předlouhou pauzu... Nějak toho bylo hromada co dělat doma a taky jsem byla před dvěma týdny v Londýně. No ale pojďme se vrátit ještě do NYC a to popisem našeho druhého dne tam...

Top of the Rock

... aneb vyhlídka na vršku Rockefellerova centra. Za tenhle tip moc děkuji Káje z Food Paper Travel. Lístek na hlavu stojí něco kolem 900 Kč a je potřeba si návštěvu objednat na určitou hodinu. Snaží se tak předejít tomu, aby byla vyhlídka přeplněná. Tuhle vyhlídku jsem si vybrala hlavně kvůli tomu, že z jedné strany vidíte krásně celý Central Park a z druhé Empire State Building...




Tahle poslední fotka mi bude navždycky připomínat můj splněný sen podívat se do NYC...

Navíc je v Rockefellerově centru plno obchodů a restaurací, kam si po vyhlídce můžete zajít. Já jsem si tam pořídila diář na rok a čtvrt - čili září 2017 až prosinec 2018 mohla jsem ho tedy začít používat hned po návratu!

Times Square

Times Square je prostě takové, jaké byste čekali... Plno reklam a mraky lidí... Můžete si tam sednout a "kochat se" na takových schodech přímo uprostřed náměstí.


My jsme si s přítelem střihli jednu nefalšovanou new yorskou líbačku!


Central Park

A z ruchu velkoměsta pak na prochajdu do Central Parku, který je vážně obrovský a moc krásný!!!! Věřím, že spoustu míst poznáte z filmů a seriálů... Moc mě nadchlo kolik zeleně v NYC je a jak skvěle je všechno udržované. Z toho bychom si měli vzít v Čechách příklad.






Tak to byl náš druhý den v NYC. Pokud by vás k tomu cokoliv zajímalo, dejte mi vědět v komentářích. Ráda bych taky věděla, jestli je New York vaše vysněná destinace a co byste tam chtěli vidět. Těším se na vaše komentáře.

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Ten Central park vypadá nádherně. Navštívit New York je můj obrovský sen, tak doufám, že se mi někdy splní. Moc hezké fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images