Můj outfitový týden

Ahojte,

 docela mě mrzí, že se tady na blogu málo objevují outfity, protože to je vlastně důvod, proč jsem vůbec s blogováním začala. Nemá mě kdo fotit, tak jsem to musela vyřešit jinak. A tak jsem v minulém týdnu každý den ráno vzala foťák a vyfotila se na chodbě. Omlouvám se za ten binec v pozadí, zkrátka když máte přítele, který rád a hodně sportuje, nedá se tomu vyhnout. Doufám, že se vám to bude aspoň trochu líbit, protože mě moc bavilo outfity vymýšlet a ladit k nim líčení a doplňky Mám ráda jednoduchost a kousky, které se dají využít do vícero kombinací. Tak pojďme na to.


 Pondělí

V pondělí jsem oblečení ladila tak nějak festivalově, alespoň jak si to představuju. Bílé šaty jsou s krajkovým sedlem, to bouhžel moc nejde vidět. Snad když si fotku zvětšíte. Na to džínovou bundu, na nohy gladiátorky a do vlasů opět moji milovanou květinovou čelenku, kterou už jste mohli vidět tady .

Úterý
Úterý patřilo kombinaci bílého trička, širokých kalhot a kožené bundičky. Kalhoty jsem si moc oblíbila. Je to nejspíš to nejpohodlnější, co jsem na sobě kdy měla a cítím se v nich jako ze dvacátých let, kdy se dámy teprve učily kalhoty nosit :) Ty na mě určitě nevidíte naposled.

Středa

V půlce týdne se začalo hodně oteplovat a po práci jsem měla domluvený piknik u Janáčkova divadla, tak to chtělo něco pohodlného do práce a něco hravého na odpoledne. Tak jsem na staré šaty oblékla oversize košili a navrch džínovou bundu. Byl zrovna takový den, kdy se zkrátka vyplatí svršky navrstvit.

Čtvrtek


Ve čtvrtek po práci jsme šly s kolegyněmi do divadla, což si žádalo něco elegantnějšího. Černé šaty a šedé sako to jistily. Asi si říkáte, že lodičky by se šikly víc, ale tyhlety krásné mokasiny se mi víc hodily do práce. Tady jsem prostě volila pohodlí.


 Pátek

V pátek už bylo řádné horko. Tílko s krajkou, skládaná květovaná sukně a na ráno džínová bunda byly jasná volba. K tomu vyčesat vlasy a hurá do práce.

----

Tak to je vše. A který outfit se vám líbí nejvíc? :)

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Obzvlášť ten středeční se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi líbí nejvíc středa :) a kratší kalhoty jsou zajímavé

    OdpovědětVymazat
  3. Středa a čtvrtek s jinýma botama - to ti moooc sekne ;) Snad tento týden už vyjde focení!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images