New in: The Balm

Ahojte,

 pokud ještě značku kosmetiky The Balm neznáte, určitě zajděte na thebalm.cz a třeba se jen pokochejte, kdybyste si nic nekoupili. The Balm pochází z Ameriky. Netestují kosmetiku na zvířatech, nepoužívají parabeny a z toho, co mám zatím odzkoušeno, můžu výdrž jen pochválit. A ty obaly, ty jsou prostě geniální! Cenově je spíš dražší, ale zase mívají často akce 2+1 zdarma, takže se dá sehnat aniž byste se zruinovali.

A tady už jsou moje krásná nová líčítka...


Od chvíle, kdy jsem uviděla Mary-Lou Manizer na vintageblogu , bylo mi jasné, že si ho jednou musím pořídit. Je to multifunkční líčidlo. Dá se použít jako stín, ale hlavně je to rozjasňovač. Musím opravdu říct, že je to skvělá záležitost. Třeba v očních koutcích vydrží opravdu celý dlouhý den. Zvládne i nějaké to mnutí očních koutků a na lícních kostech vydrží mnohem dýl než leckterá tvářenka.



Druhou novinkou je mini paletka Autobalm. Skládá se ze dvou očních stínů, tvářenky a rozjasňovače. Ještě jsem ji nezkoušela, abych vám ji mohla ukázat v neporušeném stavu. Rozjasňovač je krásně narůžovělá perleťová barva, jeden stín je matný takový neutrální hnědý, druhý je hodně třpytkovatý tmavě hnědý a tvářenka je taková šťavnatá růžová barva. Samozřejmě se dají líčidla různě kombinovat, např. matný stín můžete použít na obočí a tvářenku jako stín, pokud by člověk měl extrémně rozpustilou náladu. Myslím, že pokud s sebou nechci na dovolenou táhnout tuny líčidel, tahle paletka je naprosto dokonalé řešení.



A co vy a The Balm? Slyšeli jste o něm? Líbí se vám?

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Mám zatím korektor time balm a tvářenku bahama mama, oboje je moc fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Ty řidičáky mě lákají, měla jsem co dělat, abych se udržela a nekoupila si něco, když měli akci 2+1 :D Rozjasňovač mě moc nebere (nepřišla jsem ještě na kouzlo rozjasňovačů), to ale nic nemění na tom, že obal je super! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba výrobky mám a jsem s nimi moc spokojená. Mary-Lou je nejkrásnější oční stín. Paletka se hodí na cesty, jak píšeš. Má skvělou pigmentaci

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images