Summer work outfit / Letně pracovně

Hi guys,

 how´s your summer going? I am mostly at work or trying to learn how to drive safely so the summer is somehow passing me by. If I didn´t eat water mellons and ice cream, I wouldn´t notice that summer is finally here. I can only breathe freely during lunch break.
 These pictures where taken while we were going to have some lunch at noon. I am wearing my really old ruffle skirt and a new floral t-shirt bought not so long ago. You can also see my new sandals in action.

Write me all about what you have been doing these days because I am sure you are making most of your summer :)

xx Eve.h

---

Ahojte,

 jak si užíváte léto? Já jsem převážně v práci nebo v autoškole a tak z toho letního počasí moc nemám. A nebýt toho, že doma baštíme melouny ve velkým a že jsem si už dala nějaký ten koktejl na zahrádce a zmrzlinu, tak bych ani nepostřehla, že jsou prázdniny. Jen když je polední přestávka, tak vyběhneme na hodinku nadýchat se trochu čestvého vzduchu, protože v kanceláři je zadušeno kvůli klimatizaci.
  A že jsme už byli venku a že mám ty nové boty (které asi budu muset vrátit :( ), tak jsem poprosila kolegyňku, aby mě vyfotila. Docela dost foukalo, tak prosím omluvte tu moji lehčí rozletěnost. Do práce jsem zvolila stařičkou sukni s asymterickým kanýrem (mohli jste vidět na facebooku nebo tady ) a nové květované tričko z Anne Christine.

Určitě pište co o prázdninách provádíte, ať můžu být klidná, že aspoň někdo si to nejhezčí roční období užívá :)



skirt / sukně H&M
t-shirt / tričko Anne Christine
sandals / sandále Street

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Na poslední fotce vypadáš hrozně roztomile :) Já mám sice prázdniny, ale zatím je trávím převážně na brigádě. Jaktože budeš muset vrátit nové boty? :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj milá Evi, tvoje "lehčí rozletěnost" se mi naopak moc líbí, klidně si ji nech ;-). I když léto trávíš hodně v práci a v autoškole, vypadáš jako pravá letní víla - květovaný top, sandálky, vlasy...to všechno ti perfektně sedne, jen ten meloun v ruce chybí. ;-) A mám stejnou zvídavou otázku jako Laura - co je s botkama? Tlačí?
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, dlouho jsem tu u tebe nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám autoškolu chvalabohu úspešne za sebou, držím palce nech ti to vyjde ;-) a brigádujem len tak príležitostne.
    Tento outfit ti veľmi pristane, podobné tričko zháňam aj ja.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images