New in

Tak takhle vypadá strašlivá nákupní horečka v mém podání. Jen připomenu, že cílem byly nějaké slušivé leč praktické botky na chození po Londýně.



 Vítězkami honu na slušivé a přesto pohodlné boty se staly tyhle z Tamarisu. Zásoba bot v mojí velikosti v obchodech je prostě žalostná. Za boty jsem tudíž dala vcelku výrazně víc, než jsem chtěla. Ale zase jsou docela šmrncovní, co myslíte?
 Modré sandálky jsou poslední nákup onoho osudného dne, obula jsem si je a prostě jsem věděla, že je chci, ale cena teda nic moc. Pořád jsem chodila a nakonec jsem se impulzivně rozhodla, že je beru, tak doufám, že mi budou dlouho a dobře sloužit.


Další vcelku tak zvaně z fleku nákup je tahle taška/košík. Na léto jsem už delší dobu po nějakém toužila. Tenhle je navíc s námořnickými barvami a byl slevněný o polovinu. No nekup to! Sehnala jsem ve Stradivariu.


Do obchodu I am bych neměla vůbec lozit, protože to obvykle dopadne špatně. A to nějakým drobným nákupem. Tentokrát jsem si odnesla tyhle krásné naušnice. 


A na závěr jedna darovaná věc. Moje sestřenka byla pracovně v Ománu a přivezla mi tenhle krásný kašmírový šátek. 


Co jste si vy koupili naposledy? :)

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Naposled jsem koupila termoprádlo, závětří na vařič a baterky do foťáku. Příprava na dovolenou v divočině. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní jako opravdová dobrodružná dovča :)

      Vymazat
  2. Oboje botičky jsou krásné, stejně jako náušnice a taška :) Stradivarius a I am jsou poslední dobou i mé oblíbené obchody, taky bych tam neměla radši chodit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images