Basics in my closet vol 1 / Základy mého šatníku 1

Že se nám ten rok blíží ke konci, tak jsem se rozhodla trochu protřídit a zredukovat oblečení. Stejně jako vloni se mi totiž ani letos nepovedlo naučit se zacházet šetrně s penězi a nakupovat chytře. Nicméně jsou kousky, kterých se ani při takové čistce nedokázu vzdát, protože jsou základem skoro každé kombinace, kterou stvořím. A že se mi ten příspěvek při psaní nějak protáhl, tak ho asi rozepíšu do dvou...

White oversized shirt / Bílá maxi košile


 Koupená před dvěma lety v H&M a od té doby jednoznačně jednička pro jakoukoliv příležitost s kalhotami nebo se sukní.

Black and white tank top / Černé a bílé tílko

Tak k téhle klasice asi nemusím nic dodávat a věřím, že máte k tílkům podobný vztah.

Jeans / Džíny

 
Tak tady vidíte moji úplně top kombinaci, které bych se mohla unosit a nikdy by to nebylo dost. Dá se nosit v létě s kraťasy a v zimě prostě přehodíte přes košili huňatý svetr. 
Nicméně pojďme se věnovat džínám. Já vím, že teď se tak nějak do popředí v oblibě dostaly legíny, protože jsou zkrátka pohodlnější a prý je v nich i větší teplo, ale já na denimovou klasiku nedám dopustit a to v jakékoliv barvě.

Trenchcoat / Trenčkot


A teď ruku na srdce, dámy. Umíte si představit podzim bez téhle béžové klasiky?

Leather jacket / Kožená bunda


Tak kožené bundě jsem se hodně dlouho bránila, ale když jsem si ji pak pořídila, abych byla fešanda za svým mužem na motorce, už jsem ji nedala z ruky. Je prostě skvělá!

Stripes / Proužky


Opět nemám moc co dodat, proužky prostě vedou. Zatím mám dvě trička a tenhle pruháč svetr, ale nevylučuju, že se to ještě o něco nerozroste.

Jeans shorts / Džínové kraťásky


 Džínové kraťasy jakékoliv délky a barvy jsou pro mě symbol léta. Co pro vás?

A co tvoří základ vašeho šatníku? Shodneme se v něčem?

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Moc se neshodneme :-)) Mám džíny, ale nenosím je ráda (stačí se rozhlédnout ráno v metru, má je každej, mám chuť vystoupit a jít se bodnout), mám 3 trench coaty, ale ješte ne ten pravý. Ostatní věci nevlastním.. Moje MUST HAVE jsou šaty s širokou sukní, těch není nikdy dost.. J. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z Tvého seznamu nosím akorát proužky (hodně!). Zbytek většinu vlastním, ale skoro nenosím, takže pro mně až tak důležité nejsou, což mě přivádí k zamyšlení, co v mém šatníku vlastně patří mezi bacis... :-) To je otázka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by skoro stálo zato zamyslet se nad tím na blogu. Ráda se inspiruju :)

      Vymazat
  3. Džíny, jednobarevné tílka a proužky jsou klasika i u mně, ale na džínové kraťásky bohužel nemám nohy :-D, trenčkot nevlastním a kožené bundě jsem pořád ještě nepřišla na chuť :) Tobě to na všech fotkách jako vždy sluší! P.S. Není ta fotka v trenčkotu focená na Lipové? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Laurinko, ano, fotila mě kamarádka po cestě ze školy. Je to focené vloni na podzim a děkuju ;)

      Vymazat
  4. Śhodneme se v proužcích, bundě (i když já preferuji černou) a trenchi. Pro mě jsou základem jednoznačně černé skinny, černé a tělové lodičky, černé vysoké kozačky, bílá košile (ale ne oversized), malé černé, kožená kabelka... No našlo by se toho víc, ale tyto věci mi napadly jako první.

    OdpovědětVymazat
  5. Hy my dear! You look great as usual! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images