Výhra na vintage blogu

Ahojte,

 ty z vás, co sledují vintageblog ví, že Vivinka nedávno pořádala giveaway o balzámy na rty Rosebud. Měla jsem asi víc štěstí než rozumu, protože jsem se octla mezi třemi šťastnými výherkyněmi. O to milejší bylo moje překvapení, když mi Vivinka výhru oznámila osobně mailem. Balzámek dorazil  dneska. Vybrala jsem si Mocha rose, který voní po růži, vanilce a bambuckém máslu a voní opravdu nádherně i přes krásnou plechovku. Jinak je hodně hutný a trvanlivost je určena na 30 měsíců. Dnes ho zkouším, protože, jak mnozí z vás víte, nemůžu mít žádnou rtěnku ani lesk kvůli mojí alergii a moc moc doufám, že ho nebudu muset používat jen na provonění.

Všechny druhy balzámů Rosebud najdete tady 

Máte s nimi nějaké zkušenosti?


 


Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images